برندهای ایرانی

دریافت مجوز افزایش سرمایه برند تپسی

پایگاه خبری توسعه برند، تپسی از سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه ۱۱۰ درصدی گرفت.

به این ترتیب شرکت پیشگامان فناوری و دانش آرامیس با تامین مالی از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی و برای تامین مخارج توسعه جغرافیایی، رشد و توسعه زیر‌ساخت و شبکه مشتریان نرم‌افزار تپسی و افزایش ظرفیت سفرها، سرمایه فعلی را از ۱۱۷ به ۲/ ۲۴۶ میلیارد تومان می‌رساند. علاوه بر این سرویس تپسی لاین که به‏‌دلیل شیوع کووید-۱۹ متوقف شده بود دوباره راه‏‌اندازی شده است. این سرویس مخصوص کسانی است که به قیمت حساس هستند. تپسی لاین این امکان را به کاربران می‌دهد که دو تا سه مسافری که مقصدشان در مسیر یکدیگر است به‌طور مشترک ماشین تهیه کنند. راه‏‌اندازی مجدد این طرح باعث کاهش ۳۰ درصدی هزینه مسافر و افزایش ۴۰ درصدی درآمد راننده می‌شود.

منبع: دنیای اقتصاد

قرنطینه کرونا فعالیت برند نیو را مختل کرد
بیشتر بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا