گزارش برند نوین هاب سال ۱۴۰۰
پایگاه خبری توسعه برند،هر ساله بسیاری از کسب و کارها گزارش سالانه خود را منتشر می کنند. گزارش برند نوین هاب سال ۱۴۰۰ مانند همیشه خود را از نحوه عملکرد مصرف کنندگان و کسب و کارها در شبکه های اجتماعی تهیه کرده است. این گزارش عالی بر اساس منابع معتبر بین المللی درباره ایران برای شما آورده شده است. در این گزارش چندین جنبه از فعالیت های شبکه های اجتماعی بررسی شده است.
جالب است بدانید بر اساس آماری که از این گزارش بهدستآمده میزان رشد کاربران شبکههای اجتماعی، از سال ۱۳۹۸ تا سال ۱۳۹۹، به دلیل شیوع پاندمی کرونا، ۱۳% بوده است اما این میزان، در سال بعدی، باتوجهبه شمارش معکوس کرونا ۳% کاهش داشته است.
این روزها که بازار خرید آنلاین بسیار داغ است جالب است بدانید در رتبهبندی محصولات خریداری شده توسط کاربران اینترنت، رتبه اول متعلق به وسایل الکترونیکی، بعد از آن لباس و پوشاک، لوازم منزل و مبلمان، وسایل سرگرمی، لوازم شخصی و در نهایت غذا است.
از جذابترین عناوینی که در این گزارش میخوانید:
- محبوبترین رسانههای اجتماعی در ایران
- سایتهایی که بیشترین بازدید را در سراسر جهان دارند
- جذابترین نوع محتوا در سطح اینترنت
- رتبه بندی محصولات خریداری شده توسط کاربران اینترنت
- ایرانیهای پر فالوور در اینستاگرام
- درآمد ایرانیها از طریق اینستاگرام
- تعداد فروشگاههای اینستاگرامی ایران
- بیشترینهای نوین هاب
علاوه بر این به تأثیرات طرح صیانت و تبعاتی که برای کاربران اینترنت به همراه خواهد داشت نیز پرداختیم.
عملکرد نوین هاب در سالی که گذشت!
نگران نباشید ما کاربران خود را فراموش نکردیم. ما برای شفافسازی، به نحوه عملکرد نوین هاب در یک سال گذشته و تأثیری که بر روی کسبوکارها داشته است نیز پرداختیم. بر اساس این گزارش تعداد کاربران نوین هاب نسب به سال گذشته، ۴۷% رشد داشته است و مفتخریم که در سال گذشته، همراه تعداد بیشتری از مخاطبان بودیم.
ضمن اینکه اضافهشدن گالری به اتصال رسمی، انتشار اپلیکیشن نوین هاب در گوگلپلی استور، اضافهشدن پیام دایرکت توییتر و فیسبوک در پنل و اضافهشدن API رسمی آپارات از مهمترین آپدیتهای نوین هاب در سال ۱۴۰۰ به شمار میرود.
دانلود گزارش برند نوین هاب سال ۱۴۰۰:
منبع: نوین هاب