برندهای خارجی

ضربه جدید رگولاتور رقابت انگلیس به برند فیس بوک

جلوی ادغام گیفی گرفته می شود

پایگاه خبری توسعه برند، پیش بینی می‌شود طی روزهای آینده رگولاتور رقابت انگلیس فرایند ادغام شرکت «گیفی» (Giphy) در متا (شرکت مادر فیس بوک) را مسدود کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، بر اساس گزارشی جدید اداره رقابت و بازارهای انگلیس تصمیم دارد قرارداد مذکور را لغو کند بدین ترتیب این نخستین باری خواهد بود که این سازمان به یک شرکت بزرگ اجازه خرید و ادغام شرکت دیگری را نمی‌دهد.

رگولاتور رقابت انگلیس در ماه اکتبر متا را به دلیل نقض دستوری که در جریان تحقیقات در مورد خرید پلتفرم گیفی انجام شده بود، ۵۰.۵ میلیون پوند (۶۷.۳۵ میلیون دلار) جریمه کرد.

گیفی وب سایتی برای ساخت و اشتراک گذاری تصاویر انیمیشنی یا GIF است که فیس بوک در ماه می سال گذشته آن را خرید.

این شرکت تصمیم داشت گیفی را با اینستاگرام یکپارچه کند. طبق گزارش‌های منتشر شده در آن زمان رقم این قرارداد به حدود ۴۰۰ میلیون دلار می‌رسید.

این در حالی است که متا و اداره رقابت و بازارهای انگلیس به درخواست‌ها برای اظهار نظر پاسخی نداده‌اند.

برند گوگل درآمدزایی کانال های یوتیوب روسی را مسدود کرد
بیشتر بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا