برندهای خارجی

پیروی برند مایکروسافت از دستور دولت چین

پایگاه خبری توسعه برند، موتور جستجوی اینترنتی بینگ اعلام کرد در واکنش به دستور یک آژانس دولتی مرتبط، قابلیت توصیه محتوا برای کاربران در چین را به مدت ۳۰ روز معلق می کند.

به نقل از رویترز، این در حالی است که بینگ (متعلق به مایکروسافت) تنها موتور جستجوی خارجی است که در چین فعالیت می کند.

این پلتفرم در وب سایت جستجوی چینی خود نوشت: بینگ یک پلتفرم جستجوی جهانی است و به احترام به قوانین و حقوق کاربران برای دسترسی به داده ها متعهد است.

البته بینگ دلایل تعلیق قابلیت مذکور را اعلام نکرد.

در این اواخر شرکت های اینترنتی در چین با سختگیری های دولتی و محدودیت های تازه ای در حوزه محتوا و حریم خصوصی کاربران روبرو شده اند.

در ماه اکتبر مایکروسافت اعلام کرد پلتفرم شبکه اجتماعی حرفه ای خود در چین را تعطیل می کند. دلیل این امر نیز چالش برانگیز بودن محیط عملیاتی و الزامات قانونی بیشتر در این کشور بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا