برندهای خارجی

وفاداری مشتریان برند نستله با وجود افزایش قیمت

پایگاه خبری توسعه برند، شرکت نستله به عنوان بزرگ‌ترین شرکت صنایع غذایی دنیا، قیمت محصولات خود را در نیمه نخست امسال ۵/ ۶‌درصد افزایش داد. این افزایش قیمت برندهای مواد غذایی و نوشیدنی‌‌هایی مثل کیت‌‌کت، نسکافه، نودل‌های مگی و غذای حیوانات پورینا، باعث نشده مصرف‌‌کننده‌ها از خرید محصولات نستله عقب‌‌نشینی کنند و در نتیجه این گروه حجم فروش خود را ۷/ ۱ درصد افزایش داده است.

رشد فروش خالص شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱/ ۸ درصد بوده و باعث شده نستله چشم‌‌انداز فروش خود را برای سال آینده افزایش دهد. این شرکت می‌گوید فروش شکلات‌‌ها و غذای حیوانات در فاز اول پاندمی، افزایش قابل توجهی داشت. نستله بعد از شرکت‌‌های بزرگی مثل کرفت هاینز، دنون، یونیلیور و موندلز که افزایش قیمت‌‌های شدیدی در محصولات خود داشته‌‌اند، این اقدام را انجام داد. این شرکت انتظار دارد حاشیه سود آن در کل سال به ۱۷ درصد برسد. مصرف‌‌کننده‌ها ظاهرا افزایش قیمت‌‌های ناگزیر یکسری محصولات مشخص سوپرمارکتی را پذیرفته‌‌اند، اما مجبور شده‌‌اند در یکسری هزینه‌های دیگر مثل خرید پوشاک صرفه‌‌جویی کنند.

منبع: دنیای اقتصاد

رشد سودآوری برند بانک سینا در پایان 1400
بیشتر بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا