برند ایرانسل موفق به دریافت نشان ویژه روابط عمومی دیجیتال شد
پایگاه خبری توسعه برند، ایرانسل، همانند سالهای گذشته، موفق به دریافت لوحتندیس «نشان ویژه روابطعمومی دیجیتال» و تندیس و لوح «جایزه ملی روابطعمومی برتر» از هجدهمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابطعمومی و نوزدهمین جشنواره برترینهای روابطعمومی ایران، با کسب بیشترین امتیازهای لازم از ارزیابیهای تخصصی شد.
به گزارش روابطعمومی ایرانسل، هجدهمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابطعمومی و مراسم پایانی نوزدهمین جشنواره برترینهای روابطعمومی ایران، با پیام ویدیویی خانم تسوکو سوقی هارا رئیس و آقای فیلیپ شفرد دبیرکل انجمن بینالمللی روابطعمومی (IPRA) و سخنرانی دکتر علی سلاجقه معاون رئیسجمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیطزیست و دکتر مریم جلالی معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، صبح و عصر سهشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱، با حضور فعالان ارتباطات و روابطعمومی ایرانی و بینالمللی، در سالن اصلی مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار شد.
در این سمپوزیوم که با حمایت انجمن بینالمللی روابطعمومی (IPRA) برگزار شد، متخصصان رشته ارتباطات و روابطعمومی، طی سخنرانیها و کارگاههای تخصصی، آخرین یافتهها و دیدگاههای خود را در خصوص موضوع روابط عمومی در جهان شبکهای، برای حاضران در مراسم، تشریح کردند.
در این مراسم، بر اساس رأی هیأت داوران، روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، «به دلیل کاربرد سیستمها و رسانههای دیجیتال در ارتباط با جامعه، توجه به روابط عمومی آنلاین و استفاده از شبکههای اجتماعی در امور ارتباطی»، شایسته دریافت لوحتندیس «نشان ویژه روابطعمومی دیجیتال» کشور شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت.
ایرانسل همچنین، به دلیل رعایت استانداردهای حرفهای (علمی-صنفی) و مدیریت راهبردی روابط عمومی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیتها در موضوع ارتباطات الکترونیکی و مجازی، تندیس و لوح «جایزه ملی روابط عمومی برتر» را از «نوزدهمین دوره جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران» دریافت کرد.
در این رویداد، معاون رئیسجمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیطزیست، ضمن استقبال از برگزاری رویدادهایی از این دست، خواستار توجه هر چه بیشتر سازمانها و نهادهای دولتی و غیردولتی به نقش روابط عمومی در زمینه ارتباط با افکار عمومی شد.
معاون صنایع دستیِ وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هم در سخنان خود، نقش روابطعمومیها در توسعه صنعت گردشگری را با اهمیت ارزیابی کرد و با ارائه گزارشی از وضعیت اقدامات وزارت متبوع خود در حوزه روابط عمومی، خواستار توجه به دستاوردهای نشستهای علمی در این حوزه، در جهت تقویت نقشآفرینی روابط عمومی در سازمانها شد.
رئیس انجمن بینالمللی روابطعمومی (IPRA)، نیز در یک پیام ویدیویی به این مراسم، ابراز امیدواری کرد سند نهایی این رویداد، که حاوی خطوط اصلی در شکلدهی و توسعه روابط عمومی شبکهای خواهد بود، در اختیار دستاندرکاران روابط عمومی جهان قرار گیرد.
دبیرکل این انجمن نیز، در سخنان ویدیویی خود، ضمن قدردانی از برگزیدگان این رویداد، بر استفاده هر چه بیشتر از دستاوردهای علمی این سمپوزیوم در حوزه اجرایی تأکید کرد.
هجدهمین سمپوزیوم بینالمللی روابطعمومی، در هنگامهای که دنیا با مفاهیمی مانند شبکههای اجتماعی و حوزه عمومی شبکهای سر و کار دارد، موضوع روابط عمومی شبکهای را در دستور کار خود قرار داد تا با روش علمی-پژوهشی و مشارکت استادان ایرانی و خارجی و حمایت انجمن بینالمللی روابط عمومی، به یک بیانیه و جمعبندی علمی، درباره قدرت و مدیریت شبکهای، به عنوان یک رویکرد جدید در روابط عمومی دست یابد.