برندهای خارجی

فروش قسطی برند سامسونگ برای هندی‌ها گسترش یافت

پایگاه خبری توسعه برند، سامسونگ الکترونیکس برنامه اعتبار مصرف کننده که سه سال پیش در هند راه انداخته بود را با هدف افزایش فروش تلفن همراه در این کشور توسعه می دهد.

این غول فناوری کره جنوبی از طریق سرویس “اعتبار سامسونگ فاینانس پلاس” ماهانه پنج میلیارد روپیه (۶۵.۸ میلیون دلار) فروش دارد. این برنامه به خریداران امکان می دهد پول یک تلفن هوشمند را به صورت اقساطی پرداخت کنند. راجو پولان، مدیر کسب و کار تلفن همراه سامسونگ در هند گفت: این روند احتمالا فروش این شرکت از طریق کانال مذکور را امسال دو برابر خواهد کرد. این برنامه در سال میلادی گذشته حدود ۳۰ میلیارد روپیه فروش به همراه داشت.

این سرویس میان مصرف کنندگان هندی محبوبیت پیدا کرده و سامسونگ که دستگاه‌هایش را به صورت آنلاین و از طریق شبکه ای از ۱۸۰ هزار فروشگاه در سراسر هند می فروشد، به دنبال توسعه این برنامه است. این برنامه در حال حاضر در ۵۰ هزار فروشگاه عرضه شده و شهرهای کوچک و بازارهای روستایی و همچنین شهرهای بزرگ را تحت پوشش قرار داده است. خریداران برای بهره مندی از این برنامه باید مدارک شناسایی و چکهای اعتباری ارائه کنند.

سامسونگ یکی از برندهای پرفروش در بازار تلفن هوشمند هند است اما سهم بازار این شرکت مورد تهدید رقیبان چینی نظیر شیائومی و رلمی قرار گرفته است که قیمتهای پایین‌تر، باطریهای بزرگتر و دوربینهای قدرتمندتری عرضه می کنند. درآمد کسب و کار تلفن همراه سامسونگ که در حدود ۷۰ درصد از فروش این شرکت در هند سهم دارد، تا پایان مارس سال ۲۰۲۱ به بیش از ۵۵۰ میلیارد روپیه رسید.

بر اساس گزارش بلومبرگ، این شرکت امسال قصد دارد پنج مدل جدید تلفن هوشمند سری ای را عرضه کند که سه مدل آن اتصال بی سیم ۵G خواهند داشت. سامسونگ به بخش گوشی‌هایی با قیمت ۲۰ تا ۴۵ هزار روپیه متمرکز خواهد شد.

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا