برندهای ایرانی

افزایش مشترکین برند رایتل

پایگاه خبری توسعه برند، طبق آخرین گزارش آماری ارائه شده توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور به عنوان نهاد حاکمیتی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، شرکت خدمات ارتباطی رایتل در سال ۱۴۰۱ توانست نرخ رشد قابل قبولی را در بازار اپراتورهای تلفن همراه کسب کند.

بر این اساس، برند رایتل برای چهارمین دوره، پس از زمستان ۹۹، بهار و تابستان ۱۴۰۰ در تابستان سال جاری نیز رشد سهم بازار صعودی را تجربه کرد.

مقایسه گزارش اخیر رگولاتوری حوزه ارتباطات (تا پایان سه ماهه دوم سال ۱۴۰۱) با گزارش قبلی این نهاد که تغییرات میزان مشترکین تا پایان سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ را ارائه کرده، نشان می‌دهد برند رایتل از سوی جامعه با اقبال روبرو شده، به نحوی که سهم بازار آن طی مدت مورد اشاره به میزان هشت صدم درصد رشد، ثبت کرده است.

رویه افزایش مشترکین برند رایتل از پاییز و زمستان ۹۹ آغاز و تا نیمه سال جاری همچنان رو به رشد است، به طوری که سهم بازار رایتل در سه ماهه نخست سال جاری، سه و هفت دهم درصد و در سه ماهه دوم این رقم به سه و هشت دهم درصد تغییر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا