کسب و کار

ثبت برند مشاغل خانگی از چه طریقی و با چه هزینه ای انجام می شود؟

پایگاه خبری توسعه برند، طبق تعریف مصوبی که از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح شده است، برخی از مشاغل که عمده فعالیت آن در منزل مسکونی و دست کم توسط یکی از اعضای خانواده انجام می شود؛ مشاغل خانگی و یا کسب و کارهای خانگی خوانده می شوند. امروزه امکان ثبت برند مشاغل خانگی برای متقاضیان این امر وجود داشته تا بتوانند تولیدات خود را متمایزتر و متفاوت تر از رقبا به بازار عرضه کرده و بستری مطمعن برای مشتری ایجاد کنند.

همانطور که می دانید عوامل متعددی وجود داشته که به یک کسب و کار اعتبار می بخشند؛ از جمله این عوامل می توان به کیفیتی بالاتر، قیمتی منصفانه تر، تبلیغاتی گسترده تر و یا حتی داشتن لوگویی گویاتر اشاره کرد. در این صفحه قصد داریم، مراحل ثبت برند مشاغل خانگی را جز به جز برای شما شرح داده و شرایط و مدارک ثبت برند مشاغل  خانگی را برای شما عنوان کنیم؛ در ادامه با ما همراه بوده و از خواندن این موضوع کاربردی غافل نشوید.

ثبت برند مشاغل خانگی و تاثیر آن در رشد کسب و کارها

تمایز و تفاوت شما نسبت به دیگر رقبا علی الخصوص در بازار مشاغل خانگی، می تواند از جمله عوامل پررنگی باشد که درصد موفقیت کار را افزایش داده و سبب رونق گرفتن بازار می شود. در واقع ورود موفق به هر کسب و کاری مستلزم رعایت اصولی است که ضمن هویت بخشیدن به کسب و کار شما، برندینگ کار را نیز بهبود بخشیده و نقش پر رنگی را در جذب مشتری ایفا می کند.

ثبت علامت تجاری و یا همان ثبت لوگو به کسب و کارتان جان بخشی کرده و هویت اصلی آن را برای جامعه هدف شما شکل می دهد. در واقع ثبت لوگو در مشاغل خانگی از اهمیتی دو چندان برخوردار است، زیرا به شکلی ساده و ملموس کار شما را به مخاطبین معرفی کرده و تمایز شما با رقبا را آشکار می سازد.

داشتن یک لوگوی خوب ضمن معرفی کسب و کار خانگی شما به جامعه هدف، در جلب اعتماد مشتری نیز تاثیری به سزایی دارد. اما شرایط و مدارک لازم برای ثبت برند مشاغل خانگی چیست؟ آیا ثبت علامت تجاری برای ما هزینه ای را در بر دارد؟ برای اطلاع از این نکات باید ادامه متن را خوانده و یا اینجا کلیک کنید.

مراحل ثبت برند مشاغل خانگی

مشاغل خانگی

ثبت Logo برای کسب و کارهای خانگی عموما به دو روش مختلف انجام خواهد شد. استفاده از سامانه هوشمند ثبت برند پایدار ثبت یکی از ساده ترین روش هایی است که در اختیار شما قرار دارد. در این روش ۰ تا ۱۰۰ کار را می توانید به مشاورین پایدار ثبت سپرده و با کمترین هزینه ممکن مراحل ثبت برند مشاغل خانگی خود را به پایان بسپارید.

در این روش متخصصین و فعالین این حوزه تمامی مراحل لازم را انجام داده و بدون کوچکترین مشکلی و تنها با دریافت مدارک لازم از سوی شما، ثبت برند شما را انجام خواهند داد. اما روش دیگری که برای ثبت لوگو کسب و کارهای خانگی پیش روی شما قرار دارد، مراجعه به وب سایت مرکز مالکیت معنوی قوه قضائیه است.

پس از مراجعه به این سایت لازم است تمامی مراحل ذکر شده در قسمت پایین را با دقت و تمرکز بالا انجام داده و برای آن زمان بگذارید :

  1. در ابتدا مشخصات کاملی از مالک برند کسب و کار خانگی را وارد کرده و فرم پیش روی شما در وب سایت را به دقت کامل کنید.
  2. مدارک خواسته شده را روی سایت با فرمت و اندازه ذکر شده آپلود کنید.
  3. اطلاعات و مدارک بارگذاری شده را مجدد مطالعه کرده و آن ها تایید کنید.
  4. هزینه های مربوط به ثبت برند را پرداخت کنید.
  5. شماره اظهارنامه برند و رمز به شماره ای که در ابتدا وارد کردید و به نام صاحب برند است، ارسال خواهد شد.
  6. در صورتی که تمامی مراحل ذکر شده به درستی پیش رود، نسخه نهایی برای شما ارسال شده تا به امضا شما برسد.
  7. پس از اینکه نسخه نهایی امضا شد؛ لازم است یک نسخه برابر با اصل آن برای اداره مرکز مالکیت معنوی قوه قضائیه ارسال شود.

 شرایط و مدارک مورد نیاز برای ثبت برند مشاغل خانگی

مشاغل خانگی

برای اینکه از مدارک لازم جهت ثبت logo اطلاع یابیم، در ابتدا لازم است مشخص کنیم که با یک شخص حقوقی رو به رو هستیم و یا فرد متقاضی یک شخص حقیقی است. توسعه برند شرایط و مدارک مورد نیاز برای ثبت برند مشاغل خانگی برای هر دو گروه را به طور کامل برای شما شرح خواهد داد.

مدارک لازم جهت ثبت logo مشاغل و کسب و کارهای خانگی برای اشخاص حقیقی به شرح زیر است :

  1. تصویر شناسنامه
  2. تصویر کارت ملی
  3. کپی مجوز فعالیت (مجوز فعالیت می تواند مواردی از قبیل جواز تاسیس، پروانه بهره برداری، پروانه ساخت، جواز کسب و یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای قانونی باشد.)

مدارک لازم جهت ثبت برند کسب و کارهای خانگی برای اشخاص حقوقی به شرح زیر است :

  1. کپی شناسنامه
  2. تصویر کارت ملی
  3. کپی روزنامه رسمی آخرین تغییرات شرکت
  4. و در آخر همانند مدارک لازم برای اشخاص حقیقی، کپی مجوز فعالیت (مجوز فعالیت می تواند مواردی از قبیل جواز تاسیس، پروانه بهره برداری، پروانه ساخت، جواز کسب و یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای قانونی باشد.)

قیمت و تعرفه ثبت برند مشاغل خانگی

همانطور که در متون بالا نیز اشاره ای هرچند کوچک شد؛ ثبت علامت تجاری برای یک کسب و کار خانگی هزینه ای را برا شما در بر دارد.

این هزینه ثبت علامت تجاری وابسته به عوامل متعددی نظیر تعداد محصولات، مجوز‌های لازم و طبقات درخواستی بوده و نمی توان پیش از آگاهی کامل از موارد ذکر شده، هزینه ای مشخص برای آن در نظر گرفت. کاشناسان و فعالان این حوزه می توانند هزینه های حدودی ثبت برند مشاغل خانگی را پس از آگاهی از موارد بالا به صورت جزئی بریا شما بررسی کنند. برای اطلاع از جزئیات هزینه ثبت برند مشاغل خانگی می توانید با کارشناسان ۲۴ ساعته پایدار ثبت تماس حاصل کنید.

ثبت برند خود را به پایدار ثبت بسپارید!

همانطور که اشاره شد برای ثبت برند دو راه پیش روی شماست. اعتماد به کارشناسان حرفه ای سامانه آنلاین پایدار ثبت و یا مراجعه به وب سایت مرکز مالکیت معنوی قوه قضائیه. در روش اول شما با صرف هزینه ای معقول و زحمتی کمتر برند خود را به راحتی ثبت کرده و از مزایای ثبت آن استفاده خواهید کرد.

اما در روش دوم ممکن است با چالش های متفاوتی نظیر عدم بارگذاری مدارک، خطا در سیستم و … رو به رو شوید. توصیه می شود ثبت برند خود را به PAYDARSABT.COM بسپارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن و کمترین هزینه بتوانید logo خود را به بازار معرفی کنید.

این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری توسعه برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا