برندهای خارجی

رونمایی برند هوندا از محصول جدید

پایگاه خبری توسعه برند، شرکت هوندا موتور ژاپن دومین مدل از خط خودروهای برقی جدید خود را که فقط در چین تولید می‌شود رونمایی کرد که بخش خودروهای الکتریکی در حال رشد سریع بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان را هدف قرار می‌دهد.

این خودروساز ژاپنی سال گذشته اعلام کرد که قصد دارد مدل‌های برقی را با نام تجاری جدید به نام سری e:N طی پنج سال آینده با شرکت خودروسازی چینی گاک و دانگ‌فِنگ موتور کورپوریشن عرضه کند. در ماه آوریل فروش اولین مدل را در چین آغاز کرد.

توشیهیرو میبه، مدیرعامل هوندا در بیانیه‌ای گفت: هوندا در حال تبدیل‌شدن به یک برند الکتریکی در چین با مجموعه‌ای از محصولات منحصر به فرد و متنوع الکتریکی است که فقط هوندا می‌تواند ارائه دهد.

چالش کلیدی پیش روی هوندا و همتایان اصلی ژاپنی‌اش، تویوتا موتور و نیسان موتور، رسیدن به رقبایی مانند تسلاست که در بخش خودروهای برقی پیشروی کرده‌اند.

هوندا هدف خود را برای عرضه ۳۰ مدل خودروی الکتریکی در سراسر جهان و تولید حدود دو میلیون خودروی برقی سالانه تا سال ۲۰۳۰ در اوایل سال جاری تعیین کرد. سال گذشته، این شرکت اعلام کرد که پس از سال ۲۰۳۰ فقط مدل های خودروهای برقی را در چین معرفی خواهد کرد.

دو سرمایه‌گذاری آن قصد دارند کارخانه‌های مونتاژ جدید فقط برای خودروهای برقی بسازند که انتظار می‌رود تولید آن در سال ۲۰۲۴ آغاز شود.

منبع: ایسنا

آغاز تحقیق درباره چند میلیون خودرو از سه برند مطرح
بیشتر بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا