برندهای ایرانی

برگزاری پنل «نقش برندسازی در بسته‌بندی»

پایگاه خبری توسعه برند، پنل «نقش برندسازی در بسته‌بندی» در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و فرآوری خط تولید (IPAP & PACPROCESS) با همکاری رسانه‌های دنیای برند و توسعه برند برپا می‌شود.

این پنل روز چهارشنبه 9شهریورماه ساعت 11 تا 12:30 در نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی واقع در شهر آفتاب تهران با حضور کارشناسان و متخصصان حوزه برندینگ برگزار می‌شود.

اعضای پنل:

مدیر پنل: محسن غلام‌پور (صاحب امتیاز رسانه‌های دنیای برند و توسعه برند)؛

علی جناب (کارشناس چاپ و طراح بسته‌بندی)؛

حمید توکلی (مدیر پروژه‌های انتخاب نام)؛

راوین خسروی (مشاور و استراتژیست برند)؛

محمد هاشمی (هم‌بنیانگذار و مدیر بخش هویت‌پردازی).

موضوعات موردبحث در این پنل:

1. شاخص‌های مؤثر در هویت برند؛

2. ارتباط بسته‌بندی با مخاطب؛

3. تأثیر بسته‌بندی در توسعه برند؛

4. تأثیر انتخاب نام در فرایند بسته‌بندی و چاپ؛

5. برندسازی و انتقال هویت از طریق طراحی و بسته‌بندی.

branding on packaging2 slide1 - برگزاری پنل «نقش برندسازی در بسته‌بندی»

منتظر حضور گرمتان هستیم.

 

تقویت مشارکت برندهای کوچک و متوسط البرز در نمایشگاه‌های خارجی
بیشتر بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا