برندهای ایرانی

برند گز اصفهان ظرفیت جهانی شدن دارد

پایگاه خبری توسعه برند،مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: توسعه خوشه کسب و کار « گز اصفهان» نیازمند حمایت بیشتر است زیرا این برند ظرفیت جهانی شدن دارد.

رسول سواری در نخستین جلسه شورای راهبری خوشه گز استان اصفهان افزود: انسجام و هماهنگی درونی بین سازمان‌های مرتبط با خوشه گز عامل اصلی توسعه این صنعت خواهد بود و شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان به‌عنوان وظیفه حاکمیتی از توسعه خوشه گز حمایت همه جانبه خواهد کرد.

وی ادامه داد:با اندیشه توسعه بازارهای جهانی این محصول تلاش خواهیم کرد و از تمام ظرفیت استان کمک خواهیم گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان خاطرنشان کرد: به منظور ساماندهی و حمایت از صنایع کوچک و متوسط، تقویت تولید داخلی و همچنین توسعه خوشه های کسب و کار از سال ۱۳۸۶ تاکنون ۱۲ خوشه صنعتی در این استان ایجاد شده است.
وی اضافه کرد: پروژه توسعه خوشه ای بر اساس دستور العمل‌های مبتنی بر برنامه‌های تدوین شده بین سه تا پنج سال اجرا می‌شود.
در اولین جلسه شورای راهبری خوشه گز استان اصفهان خلاصه ای از مطالعات شناختی حاصل از بررسی های میدانی در واحدهای ذینفعان خوشه در زمینه بازار داخلی و بین المللی گز، وضعیت فعلی خوشه ارائه شد.

همچنین لزوم ایجاد شبکه بازاریابی ، استفاده از ابزار دیجیتال مارکتینگ در سطح بین المللی و ملی، همکاری تیمی اعضای خوشه و سازمان‌های مرتبط به این صنعت، توسعه کسب و کار اعضای خوشه در مباحث این جلسه بود.

« گز » به عنوان یکی از تنقلات شیرین ، علاوه بر اصفهان در شماری دیگر از مناطق ایران مانند چهارمحال و بختیاری تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود اما این نوع شیرینی به عنوان « سوغات اصفهان » از شهرت بیشتری برخوردار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا