برندهای خارجی

تحقیق اروپا درباره برند مایکروسافت

پایگاه خبری توسعه برند، کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرد یک تحقیق آنتی تراست درباره افزودن اپ تیمز مایکروسافت به بسته  نرم افزارهای آفیس انجام می دهد زیرا بیم آن دارد که شرکت با این روش رقبا را از میدان به در کند.

به نقل از ای اف پی، تحقیق درباره آنکه مشخص شود غول نرم افزاری آمریکا از موقعیت خود در بازار دفاع و سواستفاده می کند، در حالی انجام می شود که کاربران رایانه ها پس از شیوع ویروس کرونا به طور گسترده استفاده از اپ های جلسه آنلاین را به کار گرفته اند.

مارگارت وستاگر کمیسیونر آنتی تراست اتحادیه اروپا در این باره می گوید: ابزارهای ارتباط از راه دور و همکاری مانند «تیمز» به جزئی جدانشدنی از کسب وکارهای متعددی در اروپا تبدیل شده اند. بنابراین ما باید تضمین کنیم بازار برای چنین محصولاتی همچنان رقابتی می ماند و شرکت ها آزاد هستند تا محصولاتی را انتخاب کنند که متناسب با نیازهایشان است.

سخنگوی برند مایکروسافت نیز اعلام کرد این شرکت در انجام تحقیق با کمیسیون همکاری می کند.

«تیمز» پلتفرمی است که به کاربران اجازه می دهد از طریق پیام، تماس ویدئویی و اشتراک گذاری فایل با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

انگیزه تحقیق کمیسیون اتحادیه اروپا نیز شکایت شرکت «اسلک» درجولای ۲۰۲۰ میلادی است.اسلک یک استارت آپ آمریکایی و رقیب تیمز است. این شرکت همزمان با کاهش سمش از بازار به مدیران ارشد اتحادیه اروپا شکایت کرد.

رقبای دیگر تیمز شامل زوم، گوگل میت وWebex شرکت سیسکو هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا