برندهای ایرانی

آذربایجان‌شرقی، بِرند سرمایه‌گذاری خارجی در کشور

پایگاه خبری توسعه برند، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی، دو بخش وجود دارد، بخش اول مربوط به خود سرمایه‌گذار و بخش دیگری مربوط به دریافت مجوزها و سایر مراحل است؛ به عنوان متولی سرمایه‌گذاری در استان، وظیفه پشتیبانی از سرمایه‌گذاران خارجی را برعهده داریم تا ارتباط سرمایه‌گذار با بروکراسی اداری قطع شده و در نهایت موجب تسهیل در اجرای امور مربوط به سرمایه‌گذاری شود.

واقف بهروزی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی در پایان گفت: سرمایه‌گذاری خارجی در استان تبدیل به یک بِرند شده و بسیار پرسودده می‌باشد، به همین خاطر هیچ سرمایه‌گذار خارجی از انجام سرمایه‌گذاری خود در آذربایجان‌شرقی پشیمان نیست.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا