گزارش برندها

گزارش برند دیوار سال ۱۴۰۰

پایگاه خبری توسعه برند، جدیرترین گزارش برند دیوار در سال ۱۴۰۰ شمسی در ۱۱ فصل منتشر شد.

در فصل‌های مختلف این گزارش اطلاعاتی از میزان رشد کاربران برند دیوار در سال گذشته، آگهی‌های منتشر شده، گزارش کاربران، بررسی آگهی‌ها، میزان بازدید از دیوار و… منتشر شده است. بر اساس این گزارش در سال گذشته ۵۳.۱ میلیون گوشی تلفن همراه اپلیکیشن دیوار را باز کرده‌اند. این میزان نسبت به سال ۱۳۹۹ رشد ۲۰ درصدی داشته است.

گزارش برند دیوار سال ۱۴۰۰ نشان می‌دهد به ازای هر خانوار ایرانی (تعداد خانوارهای ایرانی بر اساس آخرین آمار رسمی ۲۶.۵ میلیون تخمین زده می‌شود)، دو گوشی موبایل اپلیکیشن دیوار را باز کرده است. همچنین این گزارش نشان می‌دهد ۲۱.۸ میلیون نفر کاربر یکتای آگهی‌گذار در سال گذشته از اپلیکیشن دیوار استفاده کرده‌اند.

دانلود گزارش برند دیوار در سال ۱۴۰۰:

 

دانلود گزارش برند دیوار

در این گزارش ۷۱ صفحه‌ای تعداد کل آگهی‌های منتشر شده در سایت دیوار در سال گذشته، ۱۳۹.۷ میلیون عنوان شده است که نسبت به سال ۱۳۹۹ رشد ۸ درصدی نشان می‌دهد. به این ترتیب در هر روز، بیش از ۶.۷ میلیون آگهی در مقابل دید کاربران دیوار قرار داشته است.

گزارش برند دیوار سال ۱۴۰۰ نشان می‌دهد تعداد آگهی‌های منتشر شده در تهران ۲.۱ برابر آگهی‌های منتشر شده در دومین شهر پرآگهی ایران، یعنی مشهد بوده است. تهرانی‌ها در سال ۱۴۰۰ بیش از ۳۰.۳ میلیون آگهی در شهر تهران منتشر کرده‌اند. پرطرفدارترین دسته‌های آگهی به ترتیب خانه و آشپزخانه، املاک، سرگرمی و فراغت، وسایل نقلیه، وسایل شخصی، کالای دیجیتال، خدمات، تجهیزات و صنعتی، استخدام و کاریابی و در نهایت اجتماعی بوده است. با این حال پرکاربردترین کلمه در نوار جستجوی دیوار، «پراید» بوده است. پراید در سال ۱۴۰۰ بیش از ۲.۵ میلیون بار در دیوار آگهی شده است. در این گزارش تاکید شده است میزان بازدیدهای یکتا از آگهی‌ها ۴۵.۹ میلیارد بار بوده است.

دانلود گزارش برند دیوار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا