فلسفه دیزاین برند درسا
پردازش و تفکر عمیق در فلسفه دیزاین
شاهین فاطمی با بیان اینکه در فلسفه دیزاین داستانهای ایران زمین و قومیتهای مختلف ملی و مذهبی و هر آنچه را که در ریشههای این کشور نهفته و نهادینه است، پیدا میکنیم، تشریح کرد: در این فلسفه یک داستانی مانند داستان الموت پیدا میشود و تیم طراحی، تیم بازار و تیم خلاقیت شروع به پردازش کردن راجع به این داستان میکنند؛ اندیشههای پشت آن داستان را پیدا کرده و شروع میکنند که این داستان را به تصویر بکشند.
همکاری مشترک با شرکت سواروسکی
فاطمی در ادامه گفت: در سال ۹۶ طی کوبرندینگی با شرکت سواروسکی تحت قراردادIngredient branding partnership (IB) سواروسکی کریستالهای خود را به درسا عرضه میکرد و تحت همکاری آنها محصولاتی در درسا تولید میشود که این تولیدات با یک کد ۱۶ رقمی که روی هولوگرامها و Sealها درج میشد، در وبسایت سواروسکی قابل شناسایی بوده و است.
رونمایی از خط دال
وی درباره جزئیات خط دال این شرکت توضیح داد: در اواخر سال ۹۷ و سال ۹۸ با این هدف که وقتی درسا وارد بازارهای جهانی میشود، بتواند از سرزمین خود ارمغانی با خود ببرد، خط دال را با همکاری رضا عابدینی یکی از گرافیستها و طراحان برجسته ایرانی رونمایی کرد. در ابتدا همه حیرت زده بودند که چرا لوگویی که درسا طی سالهای طولانی با آن کار میکرد و مشتریان خاص خود را داشت، ناگهان حذف و از ریبرندینگ درسا رونمایی شد.
منبع: دنیای اقتصاد