برندهای خارجی

کاهش فروش برند بی ام و

پایگاه خبری توسعه برند، شرکت خودروسازی بی‌ام‌و مستقر در مونیخ در نیمه اول سال ۲۰۲۲ در مقایسه با مدت مشابه در سال ۲۰۲۱ در بحبوحه کمبود تراشه و قرنطینه‌های متناوب در چین، تقریبا یک هفتم خودرو کمتر فروخت.

این گروه اعلام کرد که از ژانویه تا ژوئن، ۱.۱۶ میلیون دستگاه بی‌ام‌و، مینی و رولزرویس تحویل داده شده است. به گفته این خودروساز آلمانی، این ۱۳.۳ درصد کمتر از نیمه اول سال ۲۰۲۱ بود که قوی‌ترین دوره فروش در تاریخ این شرکت بود.

طبق این گزارش، فروش در سه ماهه دوم نزدیک به ۲۰ درصد کاهش یافت.

به گفته این شرکت، فروش خودروهای الکتریکی در نیمه اول سال ۱۱۰ درصد افزایش یافته و به حدود ۷۶ هزار خودروی بی‌ام‌و و مینی رسیده است.

بی‌ام‌و طبق برنامه‌ریزی در مسیر فروش بیش از دو برابری خودروهای تمام الکتریکی تا پایان سال قرار دارد.

منبع: ایسنا

Elaheh

توسعه برند با نگاه دقیق، حرفه‌ای و تحلیل‌گر به اخبار، گزارش‌ها و رویدادهای کلیدی دنیای برندها و اقتصاد، تلاش می‌کند تصویری شفاف و تأثیرگذار از مفاهیم و جریان‌های مرتبط با برندها ارائه دهد. من به‌عنوان دبیر تحریریه، وظیفه مدیریت و هماهنگی تیم تحریریه را بر عهده دارم تا با ارائه محتواهای منحصر‌به‌فرد تلاش کنیم صدای تغییر و پیشرفت باشیم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا