برندهای خارجی

چین برگ برنده پورشه شد

پایگاه خبری توسعه برند، برند خودروسازی پورشه اعلام کرد که این برند رکورد افزایش فروش سالانه ۱۸ درصدی را در سه ماهه اول سال جاری ثبت کرده که علت آن، افزایش فروش چین بوده است.

این خودروساز لوکس آلمانی ۲۱ هزار و ۳۶۵ خودرو را در چین و بزرگ‌ترین بازار خود تحویل داد که رشد ۲۱ درصدی نسبت به سال گذشته را نشان داده است که به علت افزایش تقاضا پس از همه‌گیری است.

برندهای ممتاز پس از لغو سیاست سختگیرانه کووید- ۱۹ در اواخر سال ۲۰۲۲ از افزایش تقاضا در چین و بزرگ‌ترین بازار محصولات لوکس سود می‌برند. مدل‌های شاسی‌بلند مانند ماکان و کاین و خودروی اسپورت ۹۱۱ محبوب‌ترین مدل‌ها برای مشتریان پورشه بودند.

برند پورشه در سراسر جهان، ۸۰ هزار و ۷۶۷ خودرو در این دوره تحویل داد که افزایش را نشان می‌دهد.

بر اساس گزارش رویترز، دتلف فون پلاتن، عضو هیئت مدیره فروش و بازاریابی پورشه گفت که شروع خوب می‌تواند اطمینانی برای ادامه در محیطی  چالش‌برانگیز باشد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا