برندهای خارجی

تغییر شعار آیگپ

پایگاه خبری توسعه برند، آیگپ در پی ارائه گام نخست نسل سوم این اپلیکیشن به بازار اندروید، از شعار جدید خود نیز رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی آیگپ، این اپلیکیشن به دنبال رونمایی از نخستین گام در حوزه هوش مصنوعی و ارائه نسخه 3.0.0 به بازار اندروید، سرویس شعاری خود را به “آیگپ، در ارتباط بمانید…” تغییر داد.

این تغییر با شعار جدید “آیگپ، در ارتباط بمانید…” به آیگپ کمک می‌کند تا با کلامی شیواتر پیام خود مبنی بر اهدافش از ارائه سرویس هایی هوشمندانه و تغییراتی ارزشمند در مسیر توسعه را به مخاطب خود منتقل کرده و به رشد نشان خود نیز کمک کند.

علی محمد کردنایج، مدیر ارتباطات آیگپ در این خصوص اظهار داشت: تبدیل شدن به سوپر اپلیکیشنی در حد رقابت با سایر پیام رسان های مطرح دنیا و ارائه سرویس هایی کاربردی به مخاطبان ایرانی از اهداف همیشگی آیگپ بوده و هست و توسعه گام به گام و بهبود و ارتقاء این پیام رسان در سال‌های گذشته، خود موید این مطلب است.
وی در ادامه گفت: آیگپ در همین راستا طی سال های گذشته روز به روز تغییرات زیادی را در نسخه های مختلف خود به وجود آورده و سرویس‌های جدیدی را در جهت چشم‌اندازهای خود راه‌اندازی کرده است و امروز با گام نهادن در مسیر هوشمند شدن و رونمایی از نسل سوم خود، “آیگپ، همراه هر روز من” را با شعار جدید “آیگپ، در ارتباط بمانید…” جایگزین کرده است.

می‌گویند: هرجا قرار است کار مهمی انجام شود، یک شعار خلق می‌شود! آیگپ با تغییر شعار خود نشان داده است که قرار است باز هم کارهای مهمی انجام دهد و همچون گذشته در مسیر توسعه و بهبود گام بردارد.

حفظ برند انار ساوه نیازمند حمایت جدی دولت و جهاد کشاورزی است
بیشتر بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا