برندهای ایرانی

جذب سرمایه قابل توجه برند ویرگول

پایگاه خبری توسعه برند، شبکه اجتماعی تولید و انتشار محتوای «ویرگول» به تازگی پنج ساله شد و توانست سرمایه قابل‌توجهی جذب کند. این شرکت در بهار امسال موفق به جذب سرمایه ۴۰ میلیارد ریالی از سوی شرکت بهمن و صندوق پژوهش نوآفرین نشد. «علی آجودانیان» مدیرعامل این پلتفرم هم در مصاحبه‌‌ای از توسعه و افزایش بازار ویرگول خبر داد و گفت: «ویرگول قرار نیست تنها به محتوای متنی محدود شود؛ چرا که مخاطبان تمایل زیادی به پادکست‌‌ و محتواهای صوتی پیدا کرده‌‌اند و ویرگول می‌خواهد در این زمینه هم همراه مخاطبانش باشد.

ما قصد داریم که ویرگول به پلتفرم شماره یک انتشار محتواهای متنی تبدیل شود. در همین راستا، علاوه بر توسعه مسیر گذشته، انتشار انواع محتوا از قبیل صوتی و تصویری به واسطه پیاده‌‌سازی نسخه متنی نیز در دستور کار ویرگول قرار می‌گیرد.» «پیمان امیدی» بنیان‌‌گذار ویرگول درباره تعداد کاربران و پست‌‌های منتشرشده در این پلتفرم گفته است: «در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار کاربر ثبت‌‌نامی و بیش از هفت میلیون کاربر فعال ماهانه داریم. علاوه بر این تاکنون بیش از ۳۹۰ هزار پست در ویرگول منتشر شده است.» آمارها نشان می‌دهند که به‌طور کلی کاربران فعال ویرگول، افراد ۳۰ تا ۵۰ ساله هستند، ۴۲ درصد از کاربران آن در بازه سنی ۲۰ تا ۳۰ سال هستند و در نهایت ۲۳ درصد از کاربران ویرگول را نیز افراد نوجوان و زیر ۲۰ سال تشکیل می‌دهند. سه درصد از کاربران این پلتفرم هم افراد میانسال و بالاتر از ۵۱ ساله هستند.

منبع: دنیای اقتصاد

پشت پرده شایعات علیه برند میهن
بیشتر بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا