برندهای ایرانی

برند ارج پس از ۵ سال به بازار ایران بازگشت

پایگاه خبری توسعه برند، مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تأمین گفت: با حمایت و همراهی شستا و بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰۰۰ میلیارد ریالی، برند ارج پس از ۵ سال تعطیلی به مدار تولید بازگشت.

به گزارش روز شنبه از «محسن محمدی» با اشاره به اینکه حمایت از تولید داخلی امری است که رهبر معظم انقلاب اسلامی سال‌هاست بر آن تأکید دارند، افزود: زیرساخت‌های لازم جهت تولید ۲۲۸ هزار دستگاه لوازم خانگی طی چهار سال آینده به روش‌های SKD و CKD و انتقال دانش فنی و نصب ماشین‌آلات برای بومی‌سازی حداقل ۶۰ درصد قطعات در کشور و پس از آن تولید تحت لیسانس و ملی در این کارخانه انجام شده است.

محمدی با اشاره به این که تولید محصول باکیفیت، رمز توسعه پایدار و تضمین کننده بازار فروش و اشتغالی پایدار و روشنگر چراغ تولید است، افزود: با احیای این برند برای ۸۰۰ نفر به طور مستقیم و بیش از ۲۵۰۰ نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد خواهد شد.

مراسم افتتاح کارخانه ارج، با حضور محسن محمدی مدیرعامل هلدینگ صنایع عمومی تأمین، «برادران» معاون صنایع عمومی وزارت صمت، «اکبری تالارپشتی» رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، «عمرانی» معاون اقتصادی دادستان کل کشور، «آقامحمدی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و اعضای هیئت مدیره شرکت ارج برگزار شد.

شایسته ذکر است کارخانه ارج بیش از ۷۰ سال در تولید لوازم خانگی عمر دارد و از سال ۹۵ ورشکسته و تعطیل شده بود که با برنامه ویژه شستا مبنی بر رفع موانع تولید و احیای برندهای ملی، به بازار لوازم خانگی ایران برمی‌گردد.

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا