برندهای خارجی

هشدار سناتور آمریکایی به مالک برند توییتر

پایگاه خبری توسعه برند، پس از آنکه ایلان ماسک پاسخی طعنه‌آمیز به درخواست سناتور اد مارکی برای اطلاعات بیشتر درباره سیاست‌های احراز هویت جدید توییتر داد، او نیز درباره فرآیند احراز هویت تیک آبی به ماسک هشدار داد.
ماسک در توییتی درباره سیاست‌های جدید احراز هویت تیک آبی نوشت: شاید دلیل این امر آن باشد که حساب واقعی شما شبیه یک حساب جعلی است؟ این توییت پس از آن منتشر شد که مارکی در نامه‌ای از هزینه ۸ دلاری حق اشترک تیک آبی توییتر انتقاد کرده بود. مارکی از پاسخ ایلان ماسک خوشش نیامد و در این باره گفت: یکی از شرکت‌های شما منتظر حکم FTC است. مارکی در نامه اعتراض‌آمیز خود از ماسک توضیحاتی درباره آن خواسته بود که چگونه واشنگتن‌پست توانسته با جعل هویت وی یک حساب کاربری تایید شده بسازد. ماسک تا ۲۵ نوامبر فرصت دارد به سوالات این نامه پاسخ دهد.

توییتر فرآیند اعطای تیک آبی با پرداخت حق عضویت را کمتر از ۲ روز بعد از شروع، متوقف کرد. زیرا به محض ارائه سرویس ترول‌ها از آن برای جعل هویت سلبریتی‌ها، سیاستمداران و برندها استفاده کردند. این امر به چالشی در این پلتفرم منجر شده بود. البته هنوز مشخص نیست هشدار سناتور مارکی به ماسک در مرحله بعد به اقدامی قانونی توسط دولت منجر می‌شود یا خیر، اما احتمال آنکه قانون‌گذاران واکنش سختگیرانه‌تری نسبت به توییتر نشان دهند، وجود دارد. مارکی یکی از اعضای کمیته ارتباطات، رسانه و پهنای باند کنگره آمریکا است و این پنل سنا احتمالا اقدامی علیه توییتر را پیشنهاد خواهد کرد.

افزایش تولید برند هواپیمایی ایرباس
بیشتر بخوانید

منبع: دنیای اقتصاد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا