اقتصادی

تصویب سیاست تبلیغات دیجیتال ۲۰۲۳ در هند

پایگاه خبری توسعه برند، وزارت رسانه و اطلاعات هند، سیاست تبلیغات دیجیتال این کشور را در ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳ تصویب کرد که به موجب آن، دفتر مرکزی ارتباطات (CBC) می‌تواند کلیه بنگاه‌ها و سازمان‌های فعال در حوزه خدمات رسانه‌های اجتماعی، خدمات پخش و خدمات صوتی دیجیتال را برای پخش تبلیغات دولتی به کار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ وزارت رسانه و اطلاعات هند، سیاست تبلیغات دیجیتال این کشور را در ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳ تصویب کرد که به موجب آن، دفتر مرکزی ارتباطات (CBC) می‌تواند کلیه بنگاه‌ها و سازمان‌های فعال در حوزه خدمات رسانه‌های اجتماعی، خدمات پخش و خدمات صوتی دیجیتال را برای پخش تبلیغات دولتی به کار گیرد. دفتر مرکزی ارتباطات، همچنین می‌تواند پیام‌های تبلیغات دولتی را از طریق برنامک‌های (اپلیکیشن‌های) تلفن‌همراه پخش کند. هنگامی که بسترهای رسانه‌های اجتماعی به یکی از کانال‌های محبوب برای برقراری روابط همگانی تبدیل می‌شوند، دفتر مرکزی ارتباطات می‌تواند از آن‌ها برای پخش تبلیغات مشتریان دولتی استفاده کند. سیاست مذکور، همچنین به بنگاه‌های رسانه‌های دیجیتال اجازه می‌دهد تا سطح دسترس‌پذیری خود را از طریق بسترهای (پلتفرم‌های) مختلف تقویت کنند. براساس سیاست جدید، می‌توان بسترهای ارتباطی جدید را منوط به پذیرش کمیته تشکیل شده، به کار گرفت. استفاده از این سیاست توسط رسانه‌های اجتماعی، مستلزم آن است که رسانه مربوطه حداقل به مدت شش ماه تحت یک نام دامنه یا آدرس در دسترس بوده و به ازای هر ماه گذشته، حداقل ۲۵ میلیون کاربر در هند داشته باشد. بسترهای صوتی و تصویری نیز، باید به مدت حداقل یک سال با یک نامِ بستر فعالیت کرده باشند. گفتنی‌ست تنها بسترهای مربوط به پخش محتوا در اینترنت (OTT) که در هند فعالیت دارند یا متعلق به شرکت‌های هندی هستند، مشمول این سیاست می‌شوند. شرایط شرکت‌های خارجی در این زمینه باید بررسی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا