برندهای خارجی

کاهش سود برند آدیداس

پایگاه خبری توسعه برند، آدیداس با وجود افزایش فروش، سود عملیاتی سه ماهه دوم را ۲۸ درصد کاهش داد.

آدیداس اعلام کرد که سود عملیاتی در سه ماهه دوم با ۲۸ درصد کاهش به ۳۹۲ میلیون یورو (۳۹۸.۴۳ میلیون دلار) رسیده است، زیرا نتایج ناشی از تعلیق تجارت در روسیه، هزینه‌های زنجیره تامین بالاتر و محدودیت‌های کووید- ۱۹ در چین و ویتنام است.

این شرکت پوشاک ورزشی آلمانی اعلام کرد درآمد خالص حاصل از ادامه فعالیت‌ها از ۳۸۷ میلیون یورو در مدت مشابه سال گذشته به ۳۶۰ میلیون یورو کاهش یافته است.

این شرکت در ماه جولای چشم انداز سال ۲۰۲۲ خود را کاهش داده بود و دلیل آن را کندتر از حد انتظار بهبود در چین دانسته بود و اکنون انتظار دارد درآمدهای ارزی خنثی با نرخ متوسط و تک رقمی در سال جاری رشد کند.

منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا