پنل تخصصی نقش برندسازی در بستهبندی برگزار شد
![برندسازی](https://tosebrand.ir/wp-content/uploads/2022/09/A-specialized-panel-on-the-role-of-branding-in-packaging-was-held-1.gif)
پایگاه خبری توسعه برند، پنل تخصصی «نقش برندسازی در بسته بندی» چهارشنبه، ۹شهریورماه با حضور متخصصان حوزه برند برگزار شد.
چهارمین نمایشگاه چاپ و بستهبندی در شهر آفتاب تهران از تاریخ ۸تا۱۱شهریورماه با حضور برندهای فعال در این حوزه دایر و میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان است.
براساس این گزارش، پنل با مدیریت آقای محسن غلامپور، مدیرمسئول رسانههای دنیای برند و توسعه برند و با حضور آقایان راوین خسروی، علی جناب، حمید توکلی و محمد هاشمینژاد برگزار شد.
در ابتدای پنل، محسن غلامپور ضمن خوشامدگویی، از میهمانان دعوت کردند تا به گفتوگو بنشینند.
شروع گفتوگو با حمید توکلی، مدیر پروژههای انتخاب نام و نویسنده کتاب نامولوژی بود. ایشان پیرامون:
- تناسب میزان نوآوری در نام و بستهبندی،
- نقش بستهبندی در میزان دیدهشدن نام
- جایگاه نام و بستهبندی در صادرات صحبت کردند.
محمد هاشمینژاد، همبنیانگذار و مدیر بخش هویتپردازی، بحث را ادامه دادند و درابتدا درباره فرایند برندینگ و هویتپردازی در برند توضیحاتی دادند. سپس پیرامون:
- نقش هویت برند بر فرایند اجرای نقاط تماس،
- شاخصهای مؤثر هویت برند در فرایند اجرای چاپ و بستهبندی
- و ابزارهای توسعه برند در مسیر چاپ و بستهبندی نقاط تماس صحبت کردند.
درادامه، راوین خسروی، مشاور و استراتژیست برند، موضوعاتی نظیر:
- طراحی متمایز (هویت ذهنی و بصری)،
- برقراری ارتباط (ارتباطات)،
- پایداری و محافظت (محصول)
- و ایجاد تداعی (وفاداری) را عنوان کردند و درباره انتقال هویت برند، بررسی رقبا، ارتباط بستهبندی با مخاطب، کیفیت محصول و… به گفتوگو پرداختند.
علی جناب، کارشناس چاپ و طراح بستهبندی، میهمان دیگر این پنل بودند که درباره:
- اهمیت تیمورکبودن،
- تعامل گروه هویتپرداز و استراتژیست و کارشناس چاپ
- و همچنین دغدغههای عدم موفقیت در استراتژی برند در چاپ صحبت کردند.