برندهای ایرانی

پنل تخصصی نقش برندسازی در بسته‌بندی برگزار شد

پایگاه خبری توسعه برند، پنل تخصصی «نقش برندسازی در بسته بندی» چهارشنبه، ۹شهریورماه با حضور متخصصان حوزه برند برگزار شد.

چهارمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی در شهر آفتاب تهران از تاریخ ۸تا۱۱شهریورماه با حضور برندهای فعال در این حوزه دایر و میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان است.

براساس این گزارش، پنل با مدیریت آقای محسن غلام‌پور، مدیرمسئول رسانه‌های دنیای برند و توسعه برند و با حضور آقایان راوین خسروی، علی جناب، حمید توکلی و محمد هاشمی‌نژاد برگزار شد.

در ابتدای پنل، محسن غلام‌پور ضمن خوشامدگویی، از میهمانان دعوت کردند تا به گفت‌وگو بنشینند.

برندسازی

شروع گفت‌وگو با حمید توکلی، مدیر پروژه‌های انتخاب نام و نویسنده کتاب نامولوژی بود. ایشان پیرامون:

  • تناسب میزان نوآوری در نام و بسته‌بندی،
  • نقش بسته‌بندی در میزان دیده‌شدن نام
  •  جایگاه نام و بسته‌بندی در صادرات صحبت کردند.

برندسازی

محمد هاشمی‌نژاد، هم‌بنیان‌گذار و مدیر بخش هویت‌پردازی، بحث را ادامه دادند و درابتدا درباره فرایند برندینگ و هویت‌پردازی در برند توضیحاتی دادند. سپس پیرامون:

  • نقش هویت برند بر فرایند اجرای نقاط تماس،
  • شاخص‌های مؤثر هویت برند در فرایند اجرای چاپ و بسته‌بندی
  • و ابزارهای توسعه برند در مسیر چاپ و بسته‌بندی نقاط تماس صحبت کردند.

برندسازی

درادامه، راوین خسروی، مشاور و استراتژیست برند، موضوعاتی نظیر:

  • طراحی متمایز (هویت ذهنی و بصری)،
  • برقراری ارتباط (ارتباطات)،
  • پایداری و محافظت (محصول)
  • و ایجاد تداعی (وفاداری) را عنوان کردند و درباره انتقال هویت برند، بررسی رقبا، ارتباط بسته‌بندی با مخاطب، کیفیت محصول و… به گفت‌وگو پرداختند.

برندسازی

علی جناب، کارشناس چاپ و طراح بسته‌بندی، میهمان دیگر این پنل بودند که درباره:

  • اهمیت تیم‌ورک‌بودن،
  • تعامل گروه هویت‌پرداز و استراتژیست و کارشناس چاپ
  • و همچنین دغدغه‌های عدم موفقیت در استراتژی برند در چاپ صحبت کردند.

برندسازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا