برندهای خارجی

اشتباهی که برند کروز را متضرر کرد

پایگاه خبری توسعه برند، شرکت پی اند او کروز (P&O Cruises) می‌گوید: پس از اینکه شرکت پی اند او فریز (P&O Ferries) به دلیل اخراج حدود ۸۰۰ دریانورد مورد انتقاد گسترده قرار گرفت، رزروهای خود را افزایش می‌دهد.

به نقل از نیوز، این اپراتور کشتی در ماه گذشته در رسانه‌های اجتماعی مورد حمله افرادی قرار گرفت که به اشتباه فکر می‌کردند این اپراتور با شرکت کشتی با نام مشابه مرتبط است به همین دلیل شرکت پی اند او کروز کمپین تبلیغاتی بزرگی راه‌اندازی و بیان کرد که آنها دو دهه است که شرکت‌های جداگانه‌ای هستند.

پل لودلو، مدیر این شرکت گفت: «در ابتدا برای افراد کمی سردرگمی وجود داشت به همین دلیل برای آموزش مردم پول زیادی خرج کردیم و  از یک چالش روابط عمومی به یک فرصت روابط عمومی استفاده شد. کاری که ما هوشمندانه انجام داده‌ایم این است که اول به مردم یادآوری کنیم که از هم جدا هستیم، دوم به مردم بگوییم که تعطیلات شگفت‌انگیزی به آنان ارائه می‌دهیم».

شرکت پی اند او کروز  متعلق به شرکت کروز کارناوال است، در حالی که پی اند او فریز بخشی از غول لجستیکی مستقر در دبی دی پی ورد است. این شرکت پس از جایگزینی تقریبا ۸۰۰ دریانورد با کارگران ارزان‌تر بدون اطلاع قبلی در ۱۷ مارس به طور گسترده محکوم شد. گرانت شاپس، وزیر حمل و نقل از پیتر هبلتویت، مدیر اجرایی آن خواست تا استعفا دهد.

این شرکت هنوز مجوز قانونی برای از سرگیری دریانوردی در مسیر کلیدی کاله-دوور را پس از شکست کشتی‌هایش در بازرسی‌های ایمنی دریافت نکرده است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا