برندهای ایرانی

درخشش برند ویستامدیا در تولید محتوای مذهبی؛ فصل دهم «ملاقات با حسین(ع)» با حمایت ویستامدیا و روبیکا منتشر شد

برند ویستامدیا، با هدف تعمیق جایگاه خود در تولید محتوای بومی و دیجیتال، با مشارکت روبیکا از فصل دهم برنامه پرمخاطب «ملاقات با حسین(ع)» حمایت کرد. این اقدام، تنها یک همکاری محتوایی نیست؛ بلکه ویستامدیا را به عنوان بازیگری پیشرو در تولید محتوای فاخر مذهبی و تقویت هویت فرهنگی کشور در فضای دیجیتال مطرح می‌کند. حضور این برند در پروژه‌های محتوای عاشورایی، نقطه عطفی در مسیر راهبردی ایرانسل برای توسعه برند و ارتقاء تجربه کاربران ایرانی رقم زده است.

به گزارش توسعه برند به نقل از روابط عمومی ایرانسل، ویستامدیا، به منظور تولید محتوا برای ایام محرم و لزوم پرداختن به مفاهیم عاشورایی، در فصل جدید برنامه «ملاقات با حسین(ع)» با همکاری روبیکا، مشارکت کرده است.سری جدید «ملاقات با حسین(ع)»، دهمین فصل از این برنامه محسوب می‌شود که در قالب ۱۵ قسمت برای پخش اختصاصی در روبیکا تولید شد. ایرانسل که یکی از سهامداران اصلی سوپر اپلیکیشن روبیکا است، از طریق سرمایه‌گذاری ویستامدیا، با هدف تقویت تولیدات بومی و مذهبی در فضای دیجیتال، در تولید این برنامه برای مخاطبان روبیکا، حضور دارد.

برنامه «ملاقات با حسین(ع)» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدامین پرواس با هدف ایجاد ارتباطی عمیق‌تر با مخاطبان، تلاش می‌کند تجربه‌ای معنوی را از طریق فضای مجازی در اختیار کسانی قرار دهد که امکان شرکت در مراسم‌های حضوری را ندارند. این برنامه تلاش دارد با نگاهی انسانی و بی‌واسطه، مفاهیم عاشورایی را به زبان امروز برای مخاطب روایت کند.

“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””

در این فصل، مهمانان از اقشار مختلف جامعه دعوت شده‌اند؛ از دانش‌آموزان و فعالان اجتماعی گرفته تا مداحان، هنرمندان و زنان فعال در حوزه‌های فرهنگی. انتخاب متنوع مهمانان با هدف به تصویر کشیدن نگاهی واقعی‌تر به جامعه و ارتباط گسترده مردم با مفاهیم عاشورایی صورت گرفته است. این برنامه بدون حضور مجری و به گونه‌ای طراحی شده که مهمانان و مخاطبان بتوانند به شکلی ساده و صمیمی با آن ارتباط برقرار کرده و هر یک از زبان خود و با نوع نگاه خودشان راجع به شخصیت امام حسین(ع) صحبت کنند.

«ویستامدیا» در راستای ارائه بستر و محتوای صوتی و تصویری و مشارکت با پلتفرم‌های داخلی، به عنوان بازوی تولید محتوا و سرگرمی‌های دیجیتال ایرانسل تعریف شده و از شرکت‌های زیرمجموعه ایرانسل است. این شرکت تاکنون با چندین پلتفرم داخلی قرارداد بسته و به افزایش ترافیک ماهانه داخلی کمک کرده است. ساخت چند رئالیتی‌شو و داشتن استودیوی اختصاصی تولید محتوا و دوبله از دیگر فعالیت‌های ویستامدیا است که در راستای سند توسعه ایرانسل در حوزه تولید محتوا، تعریف شده است.

محدثه مدنی

من با دوربین و قلمم در دنیای برندها به گشت‌وگذار می‌پردازم. تلاشم بر این است که با پوشش اخبار و رویدادهای کلیدی برندهای ایرانی و خارجی، تصویری شفاف و دقیق از تحولات این حوزه ارائه دهم و داستان‌ آن‌ها را روایت کنم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا