برندهای ایرانی

توقف موقت تسویه ریالی و تحویل طلا در «میلی» در پی انسداد درگاه‌های بانکی

به گزارش توسعه برند؛ پلتفرم آنلاین «میلی» که در حوزه خرید، فروش و نگهداری آنلاین طلا فعالیت دارد، با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرد که در پی انسداد غیرقانونی درگاه‌های پرداخت توسط بانک مرکزی از تاریخ ۲۳ خرداد، روند تسویه ریالی و تحویل فیزیکی طلا به کاربران تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.

 

طبق این اطلاعیه، میلی تا تاریخ ۱۱ تیر موفق شده است مبلغ ۹,۹۵۹,۵۹۶,۳۲۹,۰۹۷ ریال از موجودی کیف پول ریالی کاربران را به حساب‌های شخصی ایشان واریز کرده و حدود ۳۲ تن طلا (۳۲٬۰۰۰٬۰۰۰ میلی‌گرم) را از طریق شبکه شعب و نمایندگی‌های خود به‌صورت فیزیکی تحویل دهد.

 

از روز ۱۲ تیر، هم‌زمان با تعطیلی شبکه بانکی و توقف فرآیند آزادسازی طلا از خزانه بانک، کلیه عملیات تسویه و تحویل طلا نیز به‌صورت موقت متوقف شده است. میلی اعلام کرده که پس از بازگشایی شبکه بانکی در روز دوشنبه ۱۶ تیر، اطلاعیه‌ای تکمیلی صادر خواهد شد.

 

در این بیانیه، پلتفرم میلی تأکید کرده که تمامی دارایی‌های طلای کاربران همچنان در خزانه امن بانکی نگهداری می‌شود و ادامه خدمات، منوط به لغو محدودیت‌های ایجادشده از سوی بانک مرکزی خواهد بود.

 

میلی ضمن ابراز تأسف از وضعیت ایجادشده، اعلام کرده که از مسیرهای قانونی، پیگیر حقوق کاربران خود است و به اصل شفافیت در اطلاع‌رسانی پایبند خواهد ماند.

 

این رخداد در ادامه موجی از محدودیت‌ها علیه برخی کسب‌وکارهای حوزه فناوری مالی (فین‌تک) ارزیابی می‌شود که در هفته‌های اخیر با واکنش‌ گسترده فعالان بخش خصوصی، انجمن‌ها و کاربران مواجه شده است.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا