توضیحات افق کوروش در خصوص عرضه پایدار و مستمر کالاهای اساسی

شرکت فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش، در خصوص گزارشی مبنی بر “عدم فروش روغن در یکی از شعب این شرکت”، توضیحاتی را منتشر کرد.
به گزارش توسعه برند به نقل از روابط عمومی شرکت افق کوروش روز سهشنبه، ۲۷ خردادماه ۱۴۰۴، افزایش قیمت ۲۵ درصدی روغن اعلام شد. در همین زمان، افق کوروش در حال ارسال کالاهای اساسی، از جمله روغن، به فروشگاهها بود، اما با توجه به زمانبر بودن ثبت قیمت جدید در سیستم فروشگاهها، شرکت تصمیم گرفت ضمن چشمپوشی از سود خود در شرایط فعلی، برای ارائه خدمت سریع به هموطنان، روغن را با همان قیمت قدیم، عرضه کند. بنابراین حتی سیستم صندوق تعداد اندکی از فروشگاهها که قیمت جدید را اعمال کرده بودند نیز به قیمت قدیم بازگشت و روغنهای جدید، با قیمت قبل به مردم عرضه شد تا وقفه و خللی در عرضه کالاهای اساسی ایجاد نشود.
این اقدام در حالی انجام شد که برای شرکت، زیان مالی نیز به دنبال داشت. با این وجود تغییر قیمت در سیستم صندوق تعداد معدودی از فروشگاهها به دلیل مشکلات و اختلال فنی، با تاخیر انجام شده و به همین دلیل فروش روغن تنها در همین تعداد از فروشگاهها برای ساعاتی امکانپذیر نبوده است.
روابط عمومی افق کوروش در آخر اضافه کرد؛ این شرکت با بیش از ۴۵۵۰ شعبه فعال در ۷۱۰ شهر کشور، همواره، تلاش کرده خدماتی سریع، گسترده و باکیفیت به اقشار مختلف جامعه ارائه دهد، این رویه بهویژه در شرایط حساس کنونی از طریق سیستم مرکزی بهصورت لحظهای رصد و پایش شده و اختلالات احتمالی در سریعترین زمان ممکن برطرف میگردد.
در عین حال این شرکت به عنوان پیشرو صنعت خردهفروشی کشور ضمن ابراز تاسف از اختلالات پیش آمده همچنان خود را پایبند به اعتماد و توجه مردم عزیز ایران می داند.