برندهای ایرانی

آپارات تبلیغات پیش از پخش ویدیو را موقتاً حذف کرد

پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیوی آپارات با انتشار اطلاعیه‌ای در کانال تلگرام رسمی خود اعلام کرد که تبلیغات پیش از پخش ویدیوها را تا اطلاع ثانوی غیرفعال کرده است.

به گزارش توسعه برند؛ در این اطلاعیه آمده است:

«با هدف تسهیل بارگذاری و دریافت ویدیوهای ارسالی مردم، سرویس اشتراک ویدیوی آپارات، تمام تبلیغات پیش از پخش ویدیوها را تا اطلاع بعدی، حذف کرد.»

 

این تصمیم در حالی اتخاذ شده که کاربران بسیاری پیش‌تر نسبت به اختلال در تجربه تماشای ویدیو به‌دلیل تبلیغات پیش از پخش، انتقاداتی را مطرح کرده بودند. حالا آپارات با حذف این تبلیغات، در شرایطی که بسیاری از مردم برای انتشار و مشاهده محتواهای مردمی به این پلتفرم مراجعه می‌کنند، تلاش دارد روند دسترسی به محتوا را روان‌تر و سریع‌تر کند.

 

این اقدام آپارات را می‌توان نشانه‌ای از توجه به تجربه کاربری و همراهی با کاربران در شرایط خاص ارزیابی کرد.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا