فرهنگ‌و‌هنر

وطن‌پرستی دیجیتال در صنعت بازی‌سازی؛ پایان تبلیغات وابسته

با افزایش نگرانی‌ها از احتمال سوءاستفاده رژیم غاصب صهیونسیتی و برخی عناصر معاند از پلتفرم‌های تبلیغاتی بین‌المللی برای انتقال پیام‌های ضدایرانی در فضای بازی‌های ویدیویی، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از بازی‌سازان خواست تبلیغات خود را به سکوهای داخلی محدود کنند.

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه این بنیاد با تأکید بر اهمیت حفظ امنیت فرهنگی و ملی در فضای دیجیتال، خواستار اولویت‌بخشی بازی‌سازان ایرانی به استفاده از پلتفرم‌های تبلیغاتی داخلی شد و این تصمیم را اقدامی وطن‌دوستانه و ضروری برای مقابله با نفوذ محتوای مخرب در فضای بازی‌های دیجیتال دانست.

 

این بنیاد در پایان با تأکید بر لزوم هم‌افزایی بازی‌سازان برای صیانت از فضای دیجیتال کشور اعلام کرد: امیدواریم با همکاری همه فعالان صنعت بازی، بتوانیم فضای بازی‌های دیجیتال ایران را به سمت استقلال و اقتدار بیشتر هدایت کنیم.

تحریریه توسعه برند

“تحریریه توسعه برند” متشکل از تیمی حرفه‌ای از نویسندگان، ویراستاران و کارشناسان است که با ارائه مقالات تخصصی و پوشش خبری دقیق، مأموریت خود را در ارتقای دانش و توانمندی مخاطبان دنبال می‌کند. هدف ما همراهی شما در مسیر آگاهی، رشد و توسعه برندهای موفق است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا