درخشش برند زمزم با معرفی زیروزمزم در نمایشگاه کتاب؛ ۷۰هزار تجربه مستقیم محصول جدید

حضور پررنگ زمزم ایران با معرفی محصول نوآورانه زیروزمزم در نمایشگاه کتاب تهران، تعریفی تازه از تجربهسازی و نوآوری در برندهای نوشیدنی ایرانی رقم زد؛ جایی که بیش از ۷۰هزار بازدیدکننده، نوشیدنی بدون قند، کم کالری و فاقد آسپارتام زمزم را بهطور مستقیم تست کردند. بازخوردهای بسیار مثبت و استقبال گسترده، جایگاه زیروزمزم را بهعنوان نماد تحول و نوآوری برند زمزم، بیش از پیش تقویت کرد.
به گزارش توسعه برند، شعار این برند در نمایشگاه «رفع عطش کتابخونا بازمزم» بود که با استقبال گرم بازدیدکنندگان مواجه شد. فعالیت سمپلینگ با ۴۱ کانتر فعال در تمامی نقاط پرتردد مصلی انجام شد و در مجموع، حدود ۷۰هزار تست رایگان از محصول زیروزمزم ارائه و بازخوردهای بسیار مثبتی دریافت شد.
محصول جدید زیروزمزم با شعار «با نوشابه رژیم بگیر» به دلیل نداشتن قند و کالری و همچنین عدم استفاده از آسپارتام، که یک شیرینکننده مصنوعی با احتمال سرطانزایی شناخته میشود، مورد توجه ویژهای قرار گرفت. این ویژگیها بهویژه برای افرادی که به دلیل قند و کالری از نوشابهها دوری میکنند، اما همچنان علاقهمند به طعم نوشابه هستند، گزینهای عالی محسوب میشود.
“”توسعه برند را در اینستاگرام و تلگرام و لینکدین دنبال کنید””
براساس بررسیها صورت گرفته، در روزهای برگزاری این نمایشگاه، با وجود آنکه به دلیل گرمای هوا و فاصله زیاد میان غرفهها، آب معدنی بهعنوان پرفروشترین محصول شناخته شد، اما تحلیل بازخوردهای میدانی نشان داد که در میان نوشیدنیها، به ترتیب، لیموناد شیشهای، لیموناد قوطی، دوغ آبعلی و نوشابه نوستالژی کولا بیشترین محبوبیت را نزد بازدیدکنندگان داشتند.
منبع: زمزم