برندهای ایرانی

زمزم ایران؛ تثبیت جایگاه برند با ثبت رکوردهای تاریخی در سودآوری

شرکت زمزم ایران با رشد بی‌سابقه ۱۹۳ درصدی در شاخص سودآوری و پیشی گرفتن از اهداف بودجه سال ۱۴۰۳، بار دیگر قدرت برند خود را در صنعت نوشیدنی‌های کشور تثبیت کرد.

 

به گزارش توسعه برند به نقل از روابط عمومی زمزم ایران، مطابق گزارش مالی منتشر شده در این مجمع، شرکت زمزم ایران توانست در سال مالی گذشته در سودآوری، رشد ۱۹۳ درصدی را نسبت به سال مالی ۱۴۰۲ ثبت کند.

بر اساس اطلاعات این مجمع،پوشش ۱۸۲ درصدی بودجه ۱۴۰۳ در شاخص سود از دیگر شاخص های مهم این گزارش بود که نشان می‌دهد این شرکت توانسته از اهداف تعیین شده در بودجه پیشی بگیرد و رکوردهای تاریخی جدیدی را ثبت کند.

همچنین زمزم ایران در سال مالی گذشته ۸.۵ واحد درصد کاهش در نسبت بهای تمام شده به فروش داشته است.

گفتنی است در ابتدای این نشست، سعیدعبداللهی نژاد مدیرعامل زمزم ایران به عنوان دبیر مجمع، گزارشی از عملکرد این شرکت ارائه کرد.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا