دیجیاکسپرس با تگلاین تازه برند کارفرمایی: «مرزها را جابهجا کن!»

دیجیاکسپرس از هویت و تگلاین جدید برند کارفرمایی خود با شعار «مرزها را جابهجا کن!» رونمایی کرد. این تغییر، نشاندهنده ورود این شرکت لجستیکی به مرحلهای تازه در مدیریت سرمایه انسانی و جذب استعدادهاست؛ جایی که تعهد به رشد، تنوع و فرهنگ مشارکتی در اولویت قرار گرفته است.
به گزارش توسعه برند؛ رضا بابایی، سرپرست حوزه منابع انسانی و تجربه کارمند دیجیاکسپرس، با انتشار یادداشتی در لینکدین، از رونمایی تگلاین جدید برند کارفرمایی این شرکت خبر داد.
او با اشاره به دغدغههای اولیه تیم در روزهای آغازین و انتخاب «هممسیر آینده باش» به عنوان شعار موقت، تاکید کرد که اکنون دیجیاکسپرس با تدوین سند هویت برند کارفرمایی خود، به شعار جدیدی رسیده: «مرزها را جابهجا کن!»
دلیل این تغییر، عبور از مرحله رشد اولیه و ورود به فاز تاثیرگذاری در صنعت لجستیک و تجربه کار تیمی عنوان شده است. تگلاین جدید نمادی است از انگیزه و هدف دیجیاکسپرس برای ایجاد تحول و فتح افقهای تازه در فضای کاری و استخدام استعدادهای برتر.
بابایی همچنین بخشی از چشمانداز و مانیفست جدید برند کارفرمایی دیجیاکسپرس را چنین بیان کرد:
«میخواهیم بهعنوان کسبوکاری تاثیرگذار در جامعه، محل کار را به محلی برای رشد تبدیل کنیم. چشماندازی که بر سه ارزش کلیدی: تنوع، چابکی و فرهنگ مشارکتی بنا شده و محیطی پویا برای رشد، جذب و پرورش استعدادها فراهم میکند. ما تا زمانی که قادر باشیم به جلو میرویم، تا جایی که مرز ابدیت را بیاعتبار کنیم…»
با این گام جدید، دیجیاکسپرس تلاش میکند تصویری نو، الهامبخش و هدفمند از برند کارفرمایی خود به بازار کار ایران ارائه کند؛ تصویری که نویددهنده جابهجایی مرزهای رشد فردی و تیمی است.