برندهای خارجی

خودروساز آلمانی به هدف نزدیک شد

واحد مکزیکی برند فولکس‌واگن از سرمایه‌گذاری حدود یک میلیارد دلاری در دومین بخش از هزینه‌های این خودروساز آلمانی با هدف تقویت تجارت خودروهای الکتریکی خود در فعالیت‌های فعلی خود در مرکز مکزیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری توسعه برند به نقل از ایسنا، این شرکت جزئیات بیشتری در مورد نوع تولید خودروهای الکتریکی در مجتمع خود در مرکز ایالت پوئبلا ارائه نکرد. آخرین سرمایه‌گذاری فولکس واگن در فعالیت‌های مکزیکی خود به دنبال برنامه‌ای ۷۶۳.۵ میلیون دلاری است که در اواخر سال ۲۰۲۲ اعلام شد.

طرح سرمایه‌گذاری قبلی برای تاسیسات فولکس‌واگن که در میان بزرگترین تاسیسات فولکس‌واگن در سطح جهان است، با هدف ایجاد یک کارخانه رنگ جدید و همچنین راه‌اندازی یک خط تولید جدید بود.

طبق گزارش رویترز، واحد فولکس واگن آئودی از سال ۲۰۱۶، همچنین آئودی Q۵، یک شاسی بلند کوچک را در همان مجموعه، تولید و بعداً یک نسخه هیبریدی به آن اضافه کرد. این شرکت مدل‌های جتا، تائوس و تیگوان را در کارخانه پوئبلا تولید کرده است.

پایان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا