کسب و کار

۴ تکنیک تضمینی برای ساخت تیزر تبلیغاتی با ویو میلیونی اینستاگرام

ویدئوهای ریلز اینستاگرام تا %۳۵ بیشتر از پست‌های معمولی دیده می‌شوند. این آمار نشان ‌دهنده قدرت بیشتر ریلز برای جلب توجه و ارتباط با کاربران است. علاوه ‌بر این، ریلزهای پرطرفدار تعامل با برندها را افزایش می‌دهند. تقریبا %۴۰ از کاربران جدید هر برند، پس از مشاهده ریلزها به پیج اینستاگرامی برندها سر می‌زنند و اقدام به خرید یا دنبال کردن صفحات می‌کنند.

ساخت ریلز با در نظر داشتن مجموعه‌ای از تکنیک‌های تبلیغاتی و اجرای کمپین، بازده بیشتری برای کسب ‌و کار خواهد داشت. در این مقاله از وبسایت کارینو قصد داریم ۴ تکنیک تضمینی برای ساخت تیزر تبلیغاتی با ویو میلیونی در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم تا علاوه بر افزایش فروش، مخاطبان بیشتری را جذب کنید. پس پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

دعوت به چالش با اجرای کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ

در پایان هر ویدئو بارگذاری شده در اینستاگرام، از مخاطبان بخواهید که ویدئو را لایک کنند، در کامنت‌ها نظر دهند و آن را با دوستانشان به اشتراک بگذارند. این درخواست‌ها باعث افزایش تعامل می‌شود و ویدئو را در الگوریتم اینستاگرام برجسته‌تر می‌کند. وقتی ویدئوها بیشتر به اشتراک گذاشته شوند، احتمال اینکه در اکسپلور کاربران جدید قرار بگیرند نیز افزایش می‌یابد و شانس ویو میلیونی شدن بالا می‌رود.

البته برای رسیدن به ویو میلیونی با تکنیک دعوت به چالش، همکاری با اینفلوئنسرها نکته مهمی به شمار می‌رود. تاثیرگذاری اینفلوئنسر برای اشتراک ‌گذاری ریلز و ترغیب مخاطب برای اجرای چالش در انواع تیزر تبلیغاتی اینستاگرام را نادیده نگیرید. وقتی یک اینفلوئنسر با فالوور میلیونی یا چند صد ‌هزار تایی ویدئو شما را به اشتراک می‌گذارد یا درباره آن صحبت می‌کند، ریلز در دایره‌ای وسیع‌تر از مخاطبان دیده می‌شود. با ترکیب این دو استراتژی یعنی درخواست از بینندگان برای لایک و اشتراک ‌گذاری و همکاری با اینفلوئنسرها، محتوای شما به ‌سرعت در معرض میلیون‌ها کاربر اینستاگرام قرار می‌گیرد.

رسیدن به ویو میلیونی با ترندها و موسیقی های محبوب

طبق گزارشات اینستاگرام، ویدئوهای با پس ‌زمینه آهنگ ترند، ۳۰% بیشتر از ویدئوهای معمولی دیده می‌شوند. پیوستن به ترندهای موسیقی، به ‌سرعت ویدئو شما را در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار می‌دهد. چرا‌که مخاطبان تمایل دارند تا ویدئوهایی که به ترندهای روز پیوسته‌اند را تماشا کنند و به اشتراک بگذارند. برای مثال، زمانی که ترندDance Challenges با آهنگ‌های معروف مانند Savage Love یا Blinding Light در اینستاگرام گسترش یافت. ویدئوهای ساخته شده با این آهنگ، در چند روز به ویو میلیونی می‌رسیدند.

ویدیو‌های حاوی چالش‌ها و ترندهای روز، معمولا در اکسپلور بیشتر به نمایش در می‌آیند. ترکیب این دو تکنیک، یعنی استفاده از موسیقی ترند و پیوستن به چالش‌های روز، فیلم تبلیغات در اینستاگرام را در چند روز به بازدید میلیونی می‌رساند. تکنیک استفاده از ترند و موسیقی روز در ترکیب با تکنیک اینفلوئنسر مارکتینگ نیز نتیجه بهتری در تبلیغات پیج اینستاگرامی می گذارد.

تیزر تبلیغاتی با ویو میلیونی اینستاگرام

کلید بازدید میلیونی با شروع قدرتمند و ویدئو کوتاه

بر‌اساس آمار گزارش شده از اینستاگرام، ۳ ثانیه اول ویدئو زمانی است که کاربر تصمیم می‌گیرد آیا ویدئو را تماشا کند یا خیر. برای تولید محتوای اینستاگرام و ترغیب کاربر برای تماشای کامل ریلز یا فیلم، از سوالات جذاب، شوک‌های بصری یا صحنه‌های باور نکردنی استفاده کنید. برای مثال می‌توانید با یک سوال جالب مانند آیا می‌دانید چرا این اشتباه رایج در فروش باعث شکست می‌شود شروع کنید.

به عنوان مثال در ویدئویی که در مورد تکنیک‌های آرایشی است، ابتدا یک اشتباه رایج را به طرز تکان دهنده نشان دهید. مثلا از رنگ‌های نادرست برای تناژ پوستی نامناسب استفاده کنید و بلافاصله نحوه رفع آن را نشان دهید. این تکنیک باعث می‌شود که کاربر بلافاصله متوجه شود که محتوای شما مفید و جذاب است. اما این نکته را در نظر بگیرید که ویدئوهای کوتاه و تاثیرگذار معمولا بیشتر از ویدئوهای طولانی در اینستاگرام بازدید می‌گیرند. زیرا کاربران اینستاگرام تمایل دارند که محتوا را سریع مشاهده کنند. بنابراین ویدئوهای کمتر از ۳۰ ثانیه بیشترین تعامل را دارند.

گذاشتن زیرنویس و بارگذاری فیلم در زمان‌ مناسب

برای رسیدن به ویو میلیونی در اینستاگرام، افزودن زیرنویس و متن به ویدئوها یکی از استراتژی‌های مهم است. بیشتر کاربران اینستاگرام ویدئوها را به ‌خصوص در مکان‌های عمومی یا هنگام مرور سریع اکسپلور، بدون صدا تماشا می‌کنند. افزودن زیرنویس یا متن‌های کوتاه و واضح در ویدئوها کمک می‌کند تا پیام شما به ‌درستی منتقل شود و مخاطب حتی بدون صدا بتواند از محتوای شما لذت ببرد.

ارسال ویدئو در زمان‌هایی که کاربران بیشتری آنلاین هستند (مثلا عصر یا تعطیلات آخر هفته) احتمال دیده‌ شدن ویدئو را افزایش می‌دهد. زمان‌های اوج ترافیک کاربران در اینستاگرام، معمولا بین ساعت ۷ تا ۹ شب و همچنین آخر هفته‌ها است. همچنین شناخت پرسونای مخاطبانتان برای اجرای کمپین اهمیت دارد. اگر مخاطبان شما بیشتر جوانان دانشگاهی هستند، با آپلود ویدئو در ساعات شب بعد از کلاس‌ها نتیجه بهتری می گیرید. به ‌طور‌کلی با شناخت رفتار آنلاین مخاطبان خود و زمان ‌بندی مناسب، می‌توانید بازدید ویدئوهای خود را افزایش دهید.

تیزر تبلیغاتی با ویو میلیونی اینستاگرام

اجرای کمپین میلیونی در اینستاگرام با خدمات کارینو

برای رسیدن به ویو میلیونی در اینستاگرام، ترکیب استراتژی‌های متنوع مانند ترغیب مخاطب برای شرکت در چالش برند از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ، موثر خواهد بود. همچنین شروع قدرتمند و جلب توجه در ابتدای ویدئو، استفاده از موسیقی‌های ترند و پیوستن به چالش‌ها، افزودن زیرنویس و متن و همچنین در نظر داشتن زمان‌ بندی مناسب ارسال ویدیو، همگی نقش مهمی در جذب مخاطب و افزایش تعامل دارند.

برای اجرای موفق کمپین‌های تبلیغاتی و به دست آوردن بهترین نتایج در اینستاگرام، استفاده از خدمات حرفه‌ای آژانس‌های تبلیغاتی با نمونه کارهای موفق تصمیم هوشمندانه‌ای به شمار می‌رود. آژانس تبلیغاتی کارینو یکی از بهترین گزینه‌ها برای مدیریت و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی در اینستاگرام است. این مجموعه با ارائه مشاوره‌های تخصصی، انتخاب اینفلوئنسرهای مناسب و تحلیل داده‌ها، به شما کمک می‌کند تا کمپین‌هایی با بازدهی بالا ایجاد کنید و ویدئوهای شما را به دایره وسیعی از مخاطبان هدف معرفی کند. اگر به دنبال جذب ویوهای میلیونی و موفقیت در اینستاگرام هستید، آژانس تبلیغاتی کارینو شما را در این مسیر همراهی می کند.

این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری توسعه برند درباره محتوای آن نظری ندارد.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا