برندهای خارجی

درآمد سه میلیارد دلاری از آن برند تسلا خواهد شد؟

پایگاه خبری توسعه برند، پایپر سندلر، شرکت خدمات مالی آمریکایی اظهار کرد که تسلا به لطف قراردادهایی که با فورد موتور و جنرال موتورز برای استفاده از شبکه شارژ خودروهای الکتریکی آنها انجام داده است، تا سال ۲۰۳۰ حدود ۳ میلیارد دلار درآمد خواهد داشت.

این قراردادها که اکنون مدل شارژ برند تسلا را به استانداردی در ایالات‌متحده در میان بزرگ‌ترین خودروسازان آمریکایی تبدیل می‌کند.

الکس پاتر، تحلیلگر پایپر سندلر اظهار کرد که سایر برندها مجبور خواهند شد استاندارد شارژ آمریکای شمالی تسلا را به عنوان رویکرد ترجیحی برای شارژ خودروهای برقی، حداقل در ایالات‌متحده ایجاد کنند.

سهام برند تسلا در پایان معاملات روز جمعه ۴ درصد افزایش یافت، در حالی که جنرال موتورز ۱.۱ درصد افزایش یافت.

جزئیات درآمد شرکت‌ها منتشر نشده است اما پایپر سندلر تخمین می‌زند که برند تسلا می‌تواند تا سال ۲۰۳۰ بیش از ۳ میلیارد دلار درآمد و ۵.۴ میلیارد دلار تا سال ۲۰۳۲ از مالکان غیر تسلا اضافه کند. این درآمد ممکن است برای تسلا که در حال حاضر بیش از ۸۰ میلیارد دلار در سال درآمد دارد، زیاد به نظر نرسد.

گیل تال، مدیر مرکز تحقیقات خودروهای الکتریکی در دانشگاه کالیفرنیا گفت: برند تسلا ممکن است در ابتدا تجارت بیشتری داشته باشد زیرا شبکه قابل اعتمادتری است. نظرسنجی اخیر JD Power نشان داد که شبکه شارژ تسلا در بین رقبا قابل اعتمادترین است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، تال در مصاحبه‌ای گفت: تسلا سرمایه‌گذاری عظیمی در شبکه شارژ خود انجام داده است و آنها شانس خوبی برای ایجاد یک تجارت از این راه دارند. نکته اصلی برای فورد و جنرال موتورز تعداد شارژرها نیست، بلکه قابل اعتماد بودن آنهاست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا