برندهای خارجی

چین در فروش فولکس‌واگن اول شد

 

چین تحویل ژانویه فولکس‌واگن را ۱۳ درصد افزایش داد.

به گزارش پایگاه خبری توسعه برند به نقل از ایسنا، فولکس واگن روز جمعه اعلام کرد تحویل گروه در ژانویه ۱۳.۳ درصد افزایش یافت و به ۶۹۸ هزار دستگاه رسید و در این زمینه چین پیشتاز بود.

فروش این خودروساز آلمانی در چین ۴۳ درصد افزایش یافت، در حالی که این گروه بیشترین کاهش را در  منطقه تاریخی اقیانوس آرام آسیایی با ۱۶.۳ درصد تجربه کرد. فروش در اروپای مرکزی و شرقی ۸.۲ درصد افزایش یافت.

بر اساس گزارش رویترز، فولکس واگن اعلام کرد که رشد قوی در بازار چین تا حدی تحت تأثیر محدودیت‌های کرونایی قرار داشت. علاوه بر این، فصل تعطیلات سال نو چینی در پایان ژانویه سال ۲۰۲۳ نیز موثر بود.

پایان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا