وب گردی

مشکلات خرید لباس بچه گانه

وقتی صحبت از لباس می شود، تصمیم گیری صحیح بر اساس کیفیت، مقرون به صرفه بودن، سبک و کارایی می تواند دشوار باشد. با توجه به اینکه به عید نوروز نزدیک می شویم و فصل خرید لباس مخصوص کودکان است با ما همراه باشید تا شما را راهنمایی کنیم که چگونه خرید بهتری برای فرزندتان داشته باشید.

وقتی نوبت به خرید لباس نوزاد می‌رسد، می‌تواند به میدان جنگ برای والدین تبدیل شود، زیرا بسیاری از چیزها، از رنگ گرفته تا اندازه، ممکن است اشتباه پیش بروند. علاوه بر این، مشکل بد خلقی و بی حوصلگی کودکان نیز وجود دارد. وقتی بزرگ می شوند، درباره همه چیز نظر دارند و همه چیز را دوست ندارند. شما در این نبرد تنها نیستید. بسیاری از والدین قبل از عید با این چالش ها مواجه می شوند.

مواد لباس

یکی از عوامل بسیار مهمی که در انتخاب لباس برای فرزندتان باید به آن توجه کنید، جنسیت لباس است. پارچه های طبیعی معمولا بهترین گزینه هستند. این پارچه ها پس از شستشو ساختار و شکل خود را تغییر نمی دهند. علاوه بر این، کودک احساس ناراحتی یا خارش نمی کند.

به طور کلی بهترین گزینه برای لباس نوزاد لباس های نخی و کتان هستند که مطمئناً واکنش آلرژیک ایجاد نمی کنند. مطمئن شوید که لباس ها بعد از دو بار شستشو سریع و سفت چروک نمی شوند. علاوه بر این موارد باید سعی کنید لباس های خیلی گرم برای کودک نخرید تا کودک علاوه بر ایام نوروز در فصل بهار و سپس در فصل پاییز آن را بپوشد.

اندازه لباس

بهتر است برای فرزندانتان لباس های کمی بزرگتر بخرید. البته انتخاب لباس های تنگ یا چند سایز بزرگتر گزینه مناسبی نیست و کودک در آن احساس راحتی نمی کند.

بهترین انتخاب یک لباس کمی بزرگتر است زیرا فرزند شما این شانس را دارد که برای مدت طولانی تری آن را بپوشد و این به طور خودکار به این معنی است که می توانید با رشد سریع کودکان در پول خود صرفه جویی کنید. علاوه بر این، لباس های تنگ می تواند به رشد بدن آنها آسیب برساند و بر رشد ستون فقرات، شانه ها و پاها تأثیر منفی بگذارد.

در مورد کفش هم همینطور. زمانی که کودک کفش های بسیار تنگ می پوشد، می تواند منجر به تغییر جدی در شکل پای کودک و مشکلاتی مانند؛ درد هنگام راه رفتن و رشد نامنظم. بنابراین، همیشه بهتر است لباس هایی بخرید که کمی بزرگتر از سایز کودکتان باشند، بنابراین، اگرچه مقرون به صرفه هستند، اما به کودک خود اجازه می دهید که بسیار شیک به نظر برسد، در عین حال احساس راحتی و از همه مهم تر.

رنگ لباس

هنگام انتخاب رنگ، عاقلانه تصمیم بگیرید. راه حل نهایی نیست زیرا کودک شما دوست دارد با خاک و غیره بازی کند فقط به سراغ رنگ های تیره بروید. در انتخاب لباس بچه گانه باید رنگ های مختلفی را انتخاب کنید. رنگ هایی را انتخاب کنید که به راحتی جریان داشته باشند و در دمای بالا شسته شوند و نگران نحوه از بین بردن لکه نباشید. در واقع، کودک شما شایسته پوشیدن رنگ های مختلف است. فقط به این دلیل که لباس هایش خیلی زود کثیف می شوند، این رضایت را از فرزندتان نگیرید.

خیلی وقت ها پدر و مادرها یک لباس گران قیمت را می بینند و چون مطابق با سلیقه خودشان و فرزندشان است آن را می خرند و دیگر توان خرید لباس دیگری را ندارند. این زمانی است که کودک خیلی زود از یک لباس خسته می شود و تنوع برای او بسیار مهم است و چیزی از لباس های گران یا ارزان نمی فهمد، اما دوست دارد با چیزهای جدید و متفاوت روبرو شود، بنابراین به جای خرید لباس های گران قیمت، سبک اقلام و خرید متفاوت.

لباس های کشدار بهترین هستند

اگر کودک پیش دبستانی در خانه دارید، بهتر است لباس های کشدار بخرید. کودکان در این سن همیشه می خواهند همه کارها را خودشان انجام دهند. پس بهتر است لباس هایی بخرید که خودشان بدون مشکل بپوشند. الاستیک ها برای پوشیدن آسان بهترین هستند. گذاشتن و درآوردن آنها آسان است، که قطعاً همان چیزی است که شما برای کودک خود می خواهید.

سلیقه آنها را در نظر بگیرید

انتخاب لباس برای کودکان شاید یکی از رضایت بخش ترین کارها به خصوص برای مادران باشد. اما مراقب باشید که اساس خرید خود را بر اساس سلیقه کودک قرار دهید. با وجود اینکه بچه ها جوان هستند، می دانند که دوست دارند چه بپوشند، به ما اعتماد کنید.

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا