کسب و کار

نکات طلایی که باید پیش از خرید آی پی ثابت بدانید!

پایگاه خبری توسعه برند، اگر شما هم یکی از علاقه مندان به بازارهای مالی نظیر فارکس، ارز دیجیتال و بورس هستید و یا در صرافی‌هایی نظیر بایننس، کوکوین، کوینکس، اوککس و… فعالیت می‌کنید، حتماً تا به حال نام سرور مجازی ترید یا VPS ترید را شنیده‌اید. همانطور که می‌دانید امروزه اکثر پلتفرم‌های بین المللی آی پی ایران را در لیست تحریم خود قرار داده‌اند و از دسترسی کاربران ایرانی را محدود کردند. از این رو افرادی که در ایران زندگی می‌کنند، برای رفع تحریم‌ها، می‌بایست از سرویسی جهت دور زدن تحریم‌ها استفاده کنند. در این نوشتار قصد داریم نکاتی را برای شما عزیزان بیان کنیم تا برای رفع تحریم صرافی مورد نظر بتوانید بهترین سرویس را انتخاب کنید، با ما همراه باشید.

آی پی ثابت یا سرور مجازی چیست و چه امکاناتی دارد؟

آی پی ثابت در واقع مهم‌ترین کاربرد سرور مجازی است. سرور مجازی ، کامپیوتر مجازی شده‌ای است که به کمک اینترنت و به صورت مجازی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و مهم‌ترین کاربرد آن ارائه یک آی پی مجاز و ثابت است. کاربران پس از خرید سرور مجازی ، آی پی مجاز و ثابتی را دریافت می‌کنند که توسط آن می‌توانند به صرافی‌های تحریم شده دسترسی پیدا کنند. به عنوان مثال آی پی ثابت ترید که محبوب‌ترین سرویس سرور مجازی است در وهله‌ی اول آی پی شما را تغییر می‌دهد و سپس به کمک قابلیت کیل سوئیچ، آی پی مذکور را حفظ می‌کند. در این حالت به کمک آی پی ثابت ترید می‌توانید تحریم‌های صرافی موردنظر خود را دور بزنید و برای همیشه با یک آی پی مجاز از امکانات آن استفاده کنید.

اما نکته قابل توجه‌ای که قصد داریم درباره آن صحبت کنیم، پراکندگی و تنوع زیاد سرورهای مجازی است. به عنوان مثال هر شرکت ارائه کننده آی پی ثابت، چندین لوکیشن را جهت ارائه خدمات در نظر گرفته است. کاربران باید بدانند که برای رفع مشکل خود از کدام لوکیشن استفاده کنند؟ این سرویس باید چه امکاناتی داشته باشد؟ آیا برای خرید سرویس آی پی ثابت نیاز به کیل سوئیچ هست یا خیر؟ برای پاسخ به این سوالات در ادامه این نوشتار به ما همراه باشید.

نکات طلایی آی پی ثابت پیش از خرید

blank

هر فرد بنا به نیازی که به سرور مجازی و آی پی ثابت دارد، باید پیش از خرید سرویس، این نکات را در نظر داشته باشد. با خرید اشتباه یک سرویس ممکن است نتیجه برعکس عمل کند و موجب مسدودسازی حساب کاربری شما در پلتفرم‌های بین المللی شود.

بررسی تفاوت سرور مجازی با سرور اختصاصی

ابتدا بهتر است بدانید که سرور مجازی و سرور اختصاصی در ظاهر هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند؛ اما اگر بخواهیم از لحاظ کاربرد این دو نوع سرور را مقایسه کنیم باید بدانید که: سرور مجازی پس از خرید توسط شرکت به چندین سرویس مجازی کوچک‌تر تقسیم می‌شود و هر آی پی در اختیار یک کاربر قرار می‌گیرد. در این حالت خریداران پس از اتصال به سرویس از مزایای تغییر آی پی و تثبیت آی پی برخوردار خواهند شد، اما مالک سرور مجازی نیستند. در این حالت اگر سرور مجازی مادر دچار مشکل شود، ممکن است تمامی سرویس‌هایی که در اختیار کاربران قرار گرفته است دچار مشکل شود.

اما زمانی که صحبت از سرور اختصاصی می‌شود، خریداران به عنوان مالک سرویس شناخته می‌شوند. در این حالت تمامی تنظیمات سرویس در اختیار شخص خریدار قرار می‌گیرد و از آن جایی که سرور مجازی تفکیک نمی‌شود، خریدار از بهترین سرعت و پایین‌ترین پینگ بهره‌مند می‌شود. لازم به ذکر است که از لحاظ هزینه، سرورهای اختصاصی نسبت به سرورهای مجازی گران‌تر می‌باشند.

بررسی دلایل نیاز کاربر به آی پی ثابت ترید

همانطور که گفته شد برای بسیاری از کاربران مهم‌ترین دلیل خرید آی پی ثابت ترید، یک آی پی مجاز و ثابت است تا بتوانند بدون هیچگونه مشکلی از پلتفرم‌های بین المللی بهره ببرند. بنابراین پیش از خرید سرور مجازی، باید مشخص کنید که برای فعالیت خود به یک آی پی ثابت نیاز دارید یا خیر. لازم به ذکر است اگر قصد فعالیت در صرافی‌های خارجی را دارید، آی پی ثابت مهم‌ترین دلیل شما برای خرید سرور مجازی ترید می‌باشد.

مرکز داده و خدمات شرکت

همانطور که در کلیه خدمات دهندگان اینترنتی، کیفیت خدمات و پشتیبانی برای خریداران بسیار حائز اهمیت است؛ ارائه دهندگان سرور مجازی نیز باید از این قاعده پیروی کنند. پیش از خرید حتماً از امنیت سرور، سرعت و پهنای باند، بهره‌مندی از قابلیت کیل سوئیچ(در صورت نیاز به آی پی ثابت) و کیفیت خدمات مطمئن شوید. ممکن است یک کاربر معامله‌گر نیاز مبرمی به پهنای باند و سرعت بالا نداشته باشد اما به عنوان مثال افرادی که قصد گشت و گذار در اینترنت دارند و یا استریمرهایی که قصد فعالیت در پلتفرم‌هایی نظیر توئیچ و یوتوب را دارند، نیازمند با یک سرور مجازی پرسرعت هستند. در این حالت آی پی ثابت وبگردی، یک سرویس VPS که علاوه بر تغییر آی پی و ارائه آی پی ثابت، از سرعت بسیار بالایی برخوردار است، بهترین گزینه برای این دسته از افراد به شمار می‌آید.

پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش

بهتر است بدانید که هر یک از آی پی‌های سرور مجازی ممکن است به هر دلیل تحریم یا فیلتر شود؛ در صورتی که تیم فنی این شرکت نتواند مشکل ایجاد شده را رفع کند و در صورت نیاز سرویس جدیدی را در اختیار کاربران قرار دهد، بهتر است به سراغ شرکت دیگری بروید.

از کجا سرور مجازی ترید تهیه کنیم؟

blank

اگر تا به اینجای کار با ما همراه بودید، حتماً می‌دانید که پیش از خرید سرور مجازی ترید باید چه نکاتی را رعایت کنید. امروزه بسیاری از شرکت‌های ارائه دهنده VPS از امکانات بالا برخوردارند؛ اما کیفیت خدمت رسانی موضوعی است باعث تفاوت هر یک آن‌ها می‌شود. در حال حاظر برخی از بهترین شرکت‌های ارائه دهنده VPS نظیر: بیت سرور، نایس نت، سیب سرور توانسته‌اند با بهترین شکل خدمت رسانی و کیفیت بالای خدمات خود، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کنند. طبق نظرسنجی‌های انجام شده، در حال حاظر شرکت سیب سرور از نظر سرعت بالای سرور مجازی و تنوع، در رتبه اول لیست قرار گیرد.

 

این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری توسعه برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا