اقتصادی

طرح تشدید نظارت بر محصولات پروتئینی تا ۲۲ فروردین ادامه دارد

مسعود محمدیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بحث طرح تشدید نظارت بر محصولات پروتئینی ایام نوروز و ماه رمضان از ۲۰ اسفند آغاز و تا ۲۲ فروردین ادامه دارد.

به گفته او، در طرح تشدید نظارت استان تهران ۴۰ اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی و ۶۲ ناظر بهداشتی بر تمامی مراکز کشتارگاهی، سردخانه و مراکز عرضه و پست‌های قرنطینه نظارت دارند و هرگونه عدم انتقال بهداشتی که در واحد‌ها دیده یا توسط شهروندان گزارش شود، برخورد قانونی صورت می‌گیرد تا امنیت سفره مردم تامین شود.

محمدیان با بیان اینکه نظارت مستمر بر مراکز عرضه در استان تهران ادامه دارد، افزود: نظارت مستمر بر مواد پروتئینی از جمله گوشت قرمز، مرغ و ماهی در طول ایام نوروز ادامه دارد و همواره به افراد توصیه می‌شود که از مراکز مجاز محصولات خود را خریداری کنند.

مدیرکل دامپزشکی استان تهران ادامه داد: اگر موارد غیربهداشتی در بازدید از مراکز عرضه و کشتارگاه‌ها مشاهده شود، محموله متوقف شده و آزمایشات لازم صورت می‌گیرد، چنانچه پس از بررسی محصولات ناسالم باشند، حکم معدوم سازی داده می‌شود.

او با بیان اینکه طرح تشدید نظارت در تمام ایام سال انجام می‌شود، گفت: طرح تشدید نظارت نوروز و رمضان به صورت شبانه روزی ادامه دارد و پس از پایان طرح، گزارش جامعی از مقدار محموله‌های ضبط و معدوم شده محصولات پروتئینی ارائه خواهیم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا