وب گردی

سیستم رای گیری چیست؟

یکی از موضوعاتی که در قانون جدید انتخابات شورای اسلامی مورد توجه قرار گرفته موضوع انصاف در تبلیغات نامزدها است.

بر اساس این قانون، دستگاه ها و نهادهای دولتی موظفند امکانات خود از جمله اتاق جلسات و غیره را در اختیار نامزدهای انتخابات شورای اسلامی قرار دهند تا نامزدها بتوانند با کمترین هزینه تبلیغات کنند و به سمت عدالت تبلیغاتی، کم هزینه و کم هزینه بروند. رایگان بودن این خدمات یکی از موارد مهم و قابل توجه است.

یکی از ظرفیت هایی که سازمان صدا و سیما برای نامزدهای انتخابات در نظر گرفته است، ۲۰۰ شبکه تلویزیونی داخلی است که می توانند از آنها برای توضیح برنامه های خود استفاده کنند.

همچنین «سیستم رأی گیری» از دیگر ظرفیت های در نظر گرفته شده برای کاندیداهای راهیابی به مجلس دوازدهم است که در زیر با نحوه عملکرد این سامانه آشنا می شوید:

بر اساس لیست اعلام شده از سوی وزارت کشور، برای هر یک از نامزدهای رتبه بندی شده دوازدهمین دوره انتخابات مجلس، یک شناسه منحصر به فرد در تریبون تلویزیون ایجاد شده است که همزمان با انتخابات به صفحه ای چند منظوره تبدیل می شود. کمپین ها آغاز می شود.

در کنترل پنل هر کاندیدای انتخابات امکان مدیریت کلیپ های تبلیغاتی، مدیریت اخبار، مدیریت اطلاعات و صفحات، پشتیبانی و سوالات متداول، پیام های نامزدها و مشاهده پروفایل وجود دارد. با وارد کردن عنوان، توضیحات، بارگذاری و تعیین کلیپ انتخابی، امکان بارگذاری کلیپ جدید وجود دارد.

داوطلبان می توانند در این سامانه از ظرفیت ویدیویی ۱۰ ساعته خود نهایت استفاده را ببرند و با ایجاد شبکه اینترنتی اختصاصی، اتصال شبکه خود را در اختیار مخاطبین خود قرار دهند و همچنین امکان اشتراک گذاری لینک هر داوطلب در صفحات مجازی را نیز داشته باشند. بنرهای تبلیغاتی و به ساده ترین شکل ممکن از طریق پیامک و پیام رسان وجود دارد.

اولین سامانه جامع تبلیغات انتخاباتی کشور همزمان با آغاز امکان تبلیغات در اختیار تمامی کاربران فضای مجازی قرار می گیرد. صبح روز ۳ مارس و تا پایان ۹ مارس در دسترس خواهد بود.

این سیستم با اینترنت رایگان برای مخاطبین ارائه شده است. فیلم های رسمی انتخاباتی نامزدها و مناظره های انتخاباتی از شبکه های استانی و ویژه انتخابات نیز به صورت خودکار در حساب کاربری هر نامزد ارسال می شود.

بر اساس این گزارش، به گفته وزیر ارتباطات، یکی از کارهایی که امسال برای اولین بار انجام می شود، بسته تبلیغاتی ویژه نامزدها در تریبون ها و پیام رسان های داخلی است. متقاضیان می توانند برای بهره مندی از این بسته ارتقای خدمات به پنجره خدمات ملکی هوشمند ملی مراجعه کرده و گزینه ای برای ثبت درخواست خود در نظر گرفته شده است.

پیام رسان ها یک بسته رایگان و یک بسته تخفیف دارند و برای مدت زمان تبلیغات برای هر نامزد یک کانال تیک آبی اختصاص می دهند یا کانال خودشان تیک آبی می گیرند و می توانند اظهارات، مواضع، برنامه ها و نظرات خود را با مخاطبان خود در میان بگذارند. اشتراک گذاری

دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۲۰ اسفندماه برگزار می شود.

منبع: تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا