برندهای ایرانی

زودکس از اسنپ‌فود شکایت کرد

پلتفرم سفارش آنلاین غذا زودکس از اسنپ فود به خاطر رفتارهای انحصاری شکایت کرد.

توسعه برند، بابک هوشمند، مدیرعامل زودکس، در حساب کاربری خود در لینکدین اعلام کرد که این شرکت به دلیل رفتارهای انحصارطلبانه اسنپ‌فود، شکایتی رسمی در شورای رقابت به ثبت رسانده است.

بابک هوشمند، مدیرعامل زودکس

شرکت زودرسان کیهان کریمان با نام تجاری زودکس که پلتفرم سفارش آنلاین غذا در ۹ شهر ایران است، به دلیل رفتارهای ضدرقابتی و قراردادهای انحصاری اسنپ‌فود، به صورت رسمی از این شرکت در شورای رقابت شکایت کرد و مدارک و مستندات خود را ارائه داد.

مهم‌ترین مسئله مطرح شده در شورای ملی رقابت، بررسی و رسیدگی به رفتار اسنپ‌فود در مورد قراردادهای اختصاصی این شرکت با رستوران‌ها است که می‌تواند منجر به حذف رقبا از بازار و ایجاد مانع برای ورود بازیگران جدید شود. این مرکز با تنظیم لایحه حقوقی-اقتصادی زودکس علیه اسنپ‌فود و جمع‌آوری آمار، شواهد، مستندات و استدلال‌های مختلف به زودکس در این پرونده کمک می‌کند.

زودکس فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است و در استان‌های کرمان، هرمزگان، فارس و قم از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

متن منتشر شده در حساب کاربری لینکدین بابک هوشمند، مدیرعامل زودکس:

با توجه به رشد چشم‌گیر زودکس و ورود به شهرهای جدید با موضوع مهمی که بر آینده صنعت خدمات آنلاین تأثیرگذار است، روبرو شدیم. زودکس به عنوان یکی از پیشروان این حوزه، همواره بر این باور بوده که رقابت سالم و عادلانه، کلید رشد و پیشرفت است. اما متأسفانه، اخیرا شاهد رفتارهایی از سوی رقیب خود، اسنپ فود، بوده‌ایم که نشان‌دهنده انحصارطلبی و عدم رعایت اصول رقابتی است.
ما به عنوان یک شرکت نوآور، متعهد به ایجاد فضایی برابر برای همه بازیگران بازار هستیم. انحصارطلبی نه تنها به ضرر کسب‌وکارهای نوپاست، بلکه در نهایت به زیان مصرف‌کنندگان و کیفیت خدمات نیز می‌انجامد.
به همین دلیل، زودکس شکایتی رسمی علیه اسنپ فود بنا به رفتارهای انحصارطلبانه‌اش در شورای رقابت به ثبت رساند.
ما به آینده‌ای روشن و رقابتی امیدواریم و از حمایت شما عزیزان در این مسیر قدردانی می‌کنیم. بیایید با هم برای یک صنعت عادلانه‌تر تلاش کنیم!

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا