کسب و کار

۳ برابر کارآمدتر با نرم افزار صندوق فروشگاهی

پایگاه خبری توسعه برند، نرم افزار صندوق فروشگاهی، روی صندوق فروشگاه شما نصب می‌شود. شما با کمک آن، می‌توانید فرآیند فروش را مدیریت کنید. البته، باید بگوییم صندوق فروشگاهی، جزء قابلیت‌ها و امکانات نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی است. شما با این نرم‌افزار، می‌توانید صفر تا صد امور مالی فروشگاه، از جمله خرید، فروش، هزینه و انبارداری را مدیریت کنید. در ادامه مطلب، می‌خواهیم درباره ویژگی‌ها و کاربردهای نرم افزار صندوق فروشگاهی صحبت کنیم. نرم‌افزاری که راه حل نهایی، برای معضل مدیریت حساب‌کتاب فروشگاه‌هاست.

 

چرا به نرم افزار صندوق فروشگاهی نیاز داریم؟

چون مدیریت فروش و انبارداری را بسیار آسان و راحت می‌کند. یک نگاهی به فرآیند انبارداری تا فروش محصولاتتان بیندازید. ابتدا محصولات را در انبار ثبت می‌کنید. بعد باید فاکتور فروش و کم شدن موجودی آن را در انبار ثبت کنید تا بدانید از هر محصول، چه تعداد موجود دارید. با یک نرم افزار صندوق فروشگاهی، به راحتی می‌توانید این فرآیند را مدیریت کنید. از طرف دیگر، می‌توانید نرم‎افزار را به بارکدخوان، ترازو، کارت‌خوان و فیش پرینتر وصل کنید.

کافیست با بارکدخوان، بارکد روی محصول را اسکن کنید تا اطلاعاتش را روی صندوق ببینید. تعداد را وارد کنید تا قیمت نهایی مشخص شود. بعد، هزینه روی کارت‌خوان منتقل می‌شود. اگر محصولاتتان وزنی است، ترازو را به صندوق فروشگاهی وصل کنید تا وزن آن وارد نرم‌افزار شود و متناسب با وزن قیمت را مشخص کند.

با یک نرم‌افزار صندوق فروشگاهی، شما می‌توانید همه اجناس را با روش‌های مختلف بفروشید. از نقدی گرفته تا با کارتخوان و حتی چکی و نسیه. می‌توانید بخشی از مبلغ را الان دریافت کنید و بخش دیگر را بعدا. تمام این کارها را با نرم‌افزار صندوق فروشگاهی، مدیریت می‌کنید. فقط باید روش پرداخت را روی صندوق انتخاب کنید. بعد از تایید فاکتور فروش نیز، اقلام فروخته شده، به صورت خودکار از موجودی انبار کم می‌شوند. به همین راحتی، می‌توانید به صورت هماهنگ فروش و موجودی انبار را مدیریت کنید.

 

۴ کاربرد مهم نرم افزار صندوق فروشگاهی

فرآیند انبارداری تا فروش را در بخش قبلی بررسی کردیم. با نگاه کردن به این فرآیند، متوجه خواهید شد که چرا به یک نرم افزار صندوق فروشگاهی نیاز دارید. در ادامه مطلب، می‌خواهیم ۴ کاربرد مهم این نرم‌افزار را به صورت جزئی‌تر بررسی کنیم. با خواندن ادامه مطلب، کاربردهای این نرم‌افزار را بهتر خواهید شناخت.

 

مدیریت موجودی انبارها

مدیریت کردن انبار به روش سنتی، چندان به صرفه نیست و پرخطاست. کافیست فراموش کنید که خارج شدن یک کالا از انبار را ثبت کنید، تمام حساب‌کتاب‌هایتان به هم می‌ریزد. با کمک گرفتن از تکنولوژی و نرم‌افزارهای مناسب برای مدیریت مالی فروشگاه‌ها، دیگر این خطاها پیش نمی‌آید. بعد از ثبت هر فاکتور فروش، موجودی انبار به صورت خودکار به‌روزرسانی می‌شود. از طرف دیگر، اگر موجودی یک کالا رو به اتمام باشد، نرم‌افزار به شما هشدار می‌دهد تا بتوانید به موقع، کالا را موجود کنید. با این روش، مشتری‌های بالقوه را از دست نمی‌دهید. از طرف دیگر می‌دانید از هر محصول چه مقدار دارید و می‌توانید هزینه‌ها را بهتر مدیریت کنید. بنابراین، یک نرم‌افزار صندوق فروشگاهی مناسب، شما را به سوددهی بیشتر می‌رساند.

 

گزارش‌های فروش

می‌خواهید بدانید در یک بازه زمانی مشخص، چقدر فروش کرده‌اید؟ کدام محصولتان بیشتر از همه به فروش رفته است؟ کدام محصول از لحاظ قیمتی، بیشتر به شما سود رسانده؟ اصلا می‌خواهید بدانید چقدر سود یا ضرر کرده‌اید؟ نرم‌افزار صندوق فروشگاهی دقیقا همین کار را انجام می‌دهد. شما می‌توانید گزارش‎های فروش دقیق و بدون خطا را در بازه زمانی دلخواهتان، از آن بگیرید. گزارش‌هایی مانند:

  • ترازنامه؛
  • ارائه‌ گزارش‌های مالیاتی؛
  • دفتر روزنامه؛
  • دفتر حساب‌ها؛
  • گزارش چک‌های دریافتی و پرداختی؛
  • گزارش جابجایی و گردش‌های کالا؛
  • ارائه گزارش‌های فصلی؛
  • گزارش تعداد و حجم فروش کالاها؛
  • گزارش موجودی کالا؛
  • گزارش سفارش‌های خرید و فروش؛
  • ارائه گزارش‌ها به صورت فایل اکسل؛

 

مدیریت فروش

مهم‌ترین کاربرد نرم افزار صندوق فروشگاهی، مدیریت فروش است. با مدیریت درست فروش است که شما می‌توانید انبارداری و گزارش‎گیری را به نحو احسن انجام بدهید. با این نرم‌افزار می‌توانید پیش‌فاکتور، فاکتور فروش و فاکتورهای کالاهای مرجوع را ثبت کنید. انواع روش‌های پرداخت نقدی، کارت‌خوان، چک و نسیه نیز در اختیار شما قرار می‌گیرند تا در نحوه فروش، محدودیتی نداشته باشید.

ثبت کالای اشانتیون یکی دیگر از کاربردهای این نرم‌افزار است. از دیگر امکانات آن، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • امکان تعریف انواع مالیات؛
  • ثبت هزینه حمل؛
  • امکان تعریف تخفیف‌های ثابت و درصدی به ازای هر کالا؛
  • امکان اعمال تخفیف درصدی به ازای کل فاکتور؛
  • امکان تعریف و ویرایش سریع اطلاعات کالاها هنگام خرید؛
  • حواله خروج انبار به صورت سریع و خودکار؛

 

مدیریت مشتریان

یکی دیگر از کاربردهای مهم نرم افزار صندوق فروشگاهی، مدیریت مشتریان است. با این امکان، شما می‌توانید برای جذب مشتری، بهتر برنامه بریزید. به عنوان مثال، اطلاعات مشتریان را ثبت کنید تا در مواقع مختلف، آن‌ها را از تخفیف‌های فروشگاهتان یا اجناس جدید مطلع کنید. روزهای مختلف را به آن‌ها تبریک بگویید تا بدانند شما به یادشانید.

 

بررسی ۵ ویژگی برتر نرم افزار صندوق فروشگاهی هایپریک!

یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت کسب و کار که می‌توانید مدیریت مالی فروشگاهتان را به آن‌ بسپارید، هایپریک است. هایپریک با ویژگی‌های منحصر‌به‌فردش، به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید با کارآمدترین روش‌ها و بدون نیاز به دانش حسابداری، حساب‌وکتاب فروشگاهتان را زیر نظر بگیرید. در ادامه، ۵ ویژگی برتر نرم‌افزار صندوق فروشگاهی هایپریک را باهم بررسی می‌کنیم. با بررسی این ۵ ویژگی، می‌توانید نرم‌افزار صندوق فروشگاهی مناسب را سریع‌تر انتخاب کنید.

 

تحت وب بودن

هایپریک، نرم‌افزار تحت وب است. یعنی برای کار کردن با آن، نیازی به دانلود و نصب برنامه روی دستگاه خاصی ندارید. کافیست سراغ سایت بروید و در آن ثبت نام کنید. برای کار کردن با نرم‌افزارهای تحت وب، لازم نیست دستگاه خاصی داشته باشید. با لپ‌تاپ، تبلت، کامپیوتر شخصی و گوشی موبایل، می‌توانید از این نرم‌افزار استفاده کنید. در انتخاب سیستم عامل نیز، محدودیتی ندارید. ویندوز، مک، اندروید و ios  همگی با این نرم‌افزار سازگاری دارند. بنابراین در هرجایی که باشید و در هر زمانی، می‌توانید برای مدیریت حساب‌وکتاب فروشگاهتان، روی کمک آن حساب باز کنید. اگر دنبال یک نرم افزار مدیریت صندوق فروشگاهی می‌گردید، هایپریک انتخاب مناسبی است.

 

جامع و یکپارچه بودن

زمانی که از جامع و یکپارچه بودن نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی هایپریک صحبت می‌کنیم، منظورمان همه کاره بودن آن نیز است. شما با این نرم‌افزار در کنار کنترل خرید، فروش، هزینه و انبار، می‌توانید موارد زیر را نیز مدیریت کنید:

  • کالاها و خدمات؛
  • مشتریان؛
  • تامین‌کنندگان؛
  • حسابداری، مالی، خزانه‌داری و انبارداری؛
  • اعضای فروشگاه یا همان کارمندان؛

همینطور، این نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی، به کارتخوان، بارکدخوان، ترازو و فیش‌پرینتر نیز وصل می‌شود.

 

عملکرد آفلاین

نرم‌افزارهای تحت وب، آنلاین‌اند. با این حال، هایپریک عملکرد آفلاین را نیز در اختیار کاربرانش قرار داده است. یعنی حتی در صورت قطع شدن اینترنت، شما می‌توانید فاکتورهای خرید و فروش را ثبت کنید. بعد از وصل شدن اینترنت، این تراکنش‌ها به صورت خودکار ذخیره می‌شوند. در صورت نبود اینترنت، برای عملکرد فیش‌پرینتر، ترازو، کارت‌خوان و سایر امکانات صندوق هیچ مشکلی پیش نمی‌آید. می‌توانید کلیه کالاهای موجود در انبار را ببینید و کالای جدید نیز ثبت کنید.

 

بدون محدودیت

زمانی که بحث تعداد پیش می‌آید، در هایپریک محدودیت هیچ معنایی ندارد. شما می‌توانید با نرم افزار صندوق فروشگاهی هایپریک، بدون محدودیت، فاکتور و کالا ثبت کنید. یعنی برای ثبت اسناد فروش، خرید و هزینه، کالاهای جدید، اعضای فروشگاه و مشتریان، اسناد حسابداری و انبارداری، هیچ محدودیتی ندارید.

 

بدون نیاز به دانش حسابداری

هایپریک قرار است جای خالی حسابدار در فروشگاه را برای شما پر کند. با این نرم‌افزار، بدون دانش حسابداری، می‌توانید تمام حساب‌وکتاب‎های فروشگاهتان را مدیریت کنید. هایپریک گزارش‌های مالی مختلف را برای شما آماده می‌کند. گزارش‌هایی مانند:

  • ترازنامه؛
  • گزارش‌های مالیاتی؛
  • دفتر روزنامه؛
  • دفتر حساب‌ها؛
  • چک‌های دریافتی و پرداختی؛
  • جابجایی و گردش‌های کالا؛
  • تعداد و حجم فروش کالاها؛
  • موجودی کالا؛
  • سفارش‌های خرید و فروش؛

تمامی این گزارش‌ها را می‌توانید به صورت فایل اکسل، دانلود و بررسی کنید. این گزارش‌ها کمکتان می‌کند تا بتوانید بدون نیاز به کمک یک حسابدار، دخل‌وخرج فروشگاه را زیر نظر بگیرید و برای سوددهی بیشتر، برنامه بریزید.

 

دانلود نرم افزار صندوق فروشگاهی هایپریک

همانطور که گفتیم، نرم‌افزار صندوق فروشگاهی هایپریک، تحت وب است و نیازی به دانلود ندارد. برای آنکه بتوانید از آن استفاده کنید، باید سراغ سایت هایپریک بروید. در این سایت می‌توانید حساب کاربری باز کنید و بعد از مشاهده اشتراک‌های مختلف و خرید آن، فروشگاهتان فعال خواهد شد. کافیست اطلاعات فروشگاه و کالاها را وارد کنید. برای وارد کردن اطلاعات کالاها، می‌توانید از بانک کالای هایپریک کمک بگیرید. بانکی که در آن، بیش از ۱۰۰هزار کالا وجود دارد.

 

آیا دانلود و نصب نرم افزار هایپریک رایگان است؟

هایپریک، یک نسخه رایگان ۱۵ روزه دارد. از این نسخه برای آشنا شدن بیشتر با هایپریک و شناخت امکاناتش استفاده کنید. برای استفاده از این نسخه، کافیست وارد سایت هایپریک شوید و از میان اشتراک‌های مختلف، بسته ۱۵ روزه رایگان را انتخاب کنید. اگر سوالی داشتید، پشتیبان‌های هایپریک در خدمت شما هستند.

 

با نرم افزار صندوقی فروشگاهی و کاربردهایش آشنا شدید. حالا می‌دانید چرا همه کسب‌وکارها، برای مدیریت حساب‌کتابشان به کمک یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی نیاز دارند. با هایپریک می‌توانید صفر تا صد امور مالی خود را مدیریت کنید. اگر درباره هایپریک سوالی دارید، با شماره ۰۲۱-۴۳۳۷۸ تماس بگیرید. پشتیبان‌های هایپریک در خدمت شما هستند.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری توسعه برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا