برندهای خارجی

گزارش سالانه اینتربرند: پادشاهی برندها در سال ۲۰۲۴ مشخص می‌شود

موسسه اینتربرند، مرجع معتبر رتبه‌بندی برندها، در تاریخ ۱۰ اکتبر، جدیدترین گزارش خود را منتشر خواهد کرد. این گزارش، نگاهی دقیق به عملکرد برندهای برتر جهان در سال ۲۰۲۴ خواهد داشت و معیار مهمی برای سنجش موفقیت برندها محسوب می‌شود.

به گزارش توسعه برند به نقل از دنیای برند، موسسه اینتر برند اعلام کرد که در ماه اکتبر ۲۰۲۴، بیست و پنجمین دوره رتبه‌بندی ۱۰۰ برند برتر جهان را منتشر خواهد کرد. در این رتبه‌بندی، عواملی مانند ارزش مالی برند، عملکرد مالی، نقش برند در بازار، و همچنین نظر مصرف‌کنندگان در نظر گرفته می‌شود. براساس گزارش سال گذشته، اپل برای چندمین سال متوالی عنوان ارزشمندترین برند جهان را به خود اختصاص داد.

با توجه به رشد روزافزون اهمیت پایداری و مسئولیت اجتماعی، انتظار می‌رود که برندهای پایدار در رتبه‌بندی امسال عملکرد بهتری داشته باشند. همچنین، با توجه به گسترش استفاده از شبکه‌های اجتماعی، برندسازی شخصی و تاثیرگذار شدن اینفلوئنسرها، این موضوع نیز در رتبه‌بندی امسال مورد توجه قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا