گزارش برندها
گزارش برند یکتانت ۱۴۰۲ | بازاریابی دیجیتال ایران

در گزارش امسال یکتانت، با بهرهگیری از دادههای گستردهای که از فعالیت تبلیغکنندگان، نمایشدهندگان و کاربران ایرانی جمعآوری شده است، به بررسی عمیق اکوسیستم بازاریابی دیجیتال ایران پرداختهایم. این گزارش به شما کمک میکند تا ارتباط بین نقاط مختلف این فضا را بهتر درک کنید.
توسعه برند- گزارش برندها؛ ما در «روایت یکتانت از بازاریابی دیجیتال ایران در سال ۱۴۰۲» تلاش کردهایم تا علاوه بر نشان دادن وضعیت امروز بازاریابی دیجیتال ایران، ارتباط نقاط مختلف این فضا را با دادههای مستخرج از فعالیتهای تبلیغکنندگان، نمایشدهندگان و کاربران ایرانی به تصویر بکشیم.

دلایل استفاده از اینترنت و شبکههای اجتماعی در گروههای سنی

میزان استفاده از رپورتاژ آگهی در میان کسبوکارهای ایرانی
پایان