گزارش برندها

گزارش برند یکتانت ۱۴۰۲ | بازاریابی دیجیتال ایران

در گزارش امسال یکتانت، با بهره‌گیری از داده‌های گسترده‌ای که از فعالیت تبلیغ‌کنندگان، نمایش‌دهندگان و کاربران ایرانی جمع‌آوری شده است، به بررسی عمیق اکوسیستم بازاریابی دیجیتال ایران پرداخته‌ایم. این گزارش به شما کمک می‌کند تا ارتباط بین نقاط مختلف این فضا را بهتر درک کنید.

توسعه برند- گزارش برندها؛ ما در «روایت یکتانت از بازاریابی دیجیتال ایران در سال ۱۴۰۲» تلاش کرده‌ایم تا علاوه بر نشان دادن وضعیت امروز بازاریابی دیجیتال ایران، ارتباط نقاط مختلف این فضا را با داده‌های مستخرج از فعالیت‌های تبلیغ‌کنندگان، نمایش‌دهندگان و کاربران ایرانی به تصویر بکشیم.

 

۴ ساعت در روز

میانگین استفاده از اینترنت در میان کاربران بدون در نظر گرفتن سن و جنسیت

%۶۰

نسبت کاربرانی که شبکه‌های اجتماعی خود را پیش از خواب چک می‌کنند، به کل کاربران

+%۸۵

نسبت کابرانی که پیش از خرید حضوری یا آنلاین، در اینترنت تحقیق می‌کنند

 

دلایل استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی در گروه‌های سنی

دلایل استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی در گروه‌های سنی

دلایل استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی در گروه‌های سنی

 

میزان استفاده از روش‌های مختلف برای اطلاع از اخبار

میزان استفاده از روش‌های مختلف برای اطلاع از اخبار

میزان استفاده از روش‌های مختلف برای اطلاع از اخبار

 

 

کسب‌و‌کارها و تبلیغات در وب‌سایت‌های ایرانی

+۹۰۰ میلیارد

تعداد دفعات نمایش تبلیغ در وب‌سایت‌های ایرانی در سال ۱۴۰۲
٪۱۲/۵ افزایش نسبت به سال ۱۴۰۱

+۴۰۰۰ رسانه

تعداد وبسایت ایرانی نمایش‌دهنده تبلیغ در سال ۱۴۰۲

بدون تغییر نسبت به سال۱۴۰۱

 

روند بازدید کاربران ایرانی از وب‌سایت‌‌ها در طول شبانه‌روز

روند بازدید کاربران ایرانی از وب‌سایت‌‌ها در طول شبانه‌روز

روند بازدید کاربران ایرانی از وب‌سایت‌‌ها در طول شبانه‌روز

کاربران و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

۳۲۷

تعداد صفحات عمومی در اینستاگرام که هر کاربر ایرانی به طور متوسط دنبال می‌کند
٪۱۹ رشد نسبت به سال ۱۴۰۱

+۱/۲ میلیون

مجموع تعداد فروشگاه‌ها در شبکه‌های اجتماعی در سال ۱۴۰۲

 

 

پراکندگی تعداد کسب‌وکارهای شبکه‌های اجتماعی در نقاط مختلف جهان

پراکندگی تعداد کسب‌وکارهای شبکه‌های اجتماعی در نقاط مختلف جهان

پراکندگی تعداد کسب‌وکارهای شبکه‌های اجتماعی در نقاط مختلف جهان

 

 

میزان استفاده از رپورتاژ آگهی در میان کسب‌وکارهای ایرانی

میزان استفاده از رپورتاژ آگهی در میان کسب‌وکارهای ایرانی

میزان استفاده از رپورتاژ آگهی در میان کسب‌وکارهای ایرانی

 

 

دانلود نسخه کامل گزارش

پایان

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا