توسعه برند پلاس

کیوردچی: دقت داده‌ها، رمز موفقیت برند ماست

کیوردچی با تمرکز بر داده‌های باکیفیت و استفاده از فناوری‌های نوین مانند هوش مصنوعی، به دنبال تثبیت جایگاه خود به عنوان برندی پیشرو در حوزه سئو است.

گزارش توسعه برند، اسماعیل نورمحمدی، هم بنیانگذار کیوردچی، در مصاحبه‌ای تفصیلی توضیح داد که چگونه تیم او روزانه برای بهبود کیفیت داده‌ها تلاش می‌کنند.

آیا برنامه ای برای همکاری با سایر استارتاپ‌ها یا شرکت‌های خارجی برای بهبود خدمات دارید؟
«تمام دغدغه ما این است که بتوانیم داده‌ها را ولید (معتبر) نگه داریم و به مشتریان ارائه دهیم. ما به طور مستمر در حال کار روی کانال‌های استخراج داده و همکاری با دیتا پارتنر های خارج از کشور هستیم تا این فرایند را بهبود دهیم. همچنین، آلترناتیوهای جدیدی را به سیستم اضافه می‌کنیم تا بتوانیم داده‌های کامل‌تر و دقیق‌تری ارائه دهیم. هدف ما این است که هر روز داده‌هایمان نسبت به روز قبل دقیق‌تر باشد.

در خصوص ورود به بازارهای بین المللی باید بگویم، ما هر روز در حال تلاش برای لانچ نسخه عربی و انگلیسی کیوردچی هستیم و پس از ارائه نسخه MVP زبان انگلیسی، استقبال سرمایه گذاران خارجی را به خصوص از کشور عربستان سعودی داشته ایم.»

با توجه به وضعیت برند کیوردچی در مقایسه با رقبای خارجی، چگونه قصد دارید از محدودیت ها عبور کنید و سرویس خود را بهبود دهید؟
«محدودیت ها در فضای وب قابل حل هستند و خداروشکر تا کنون محدودیتی نداشته ایم که راه حل نداشته باشد. رقبای خارجی نیز با توجه به جامعه کوچک فارسی زبانان دنیا تا کنون برنامه ای برای خدمات به زبان فارسی نداشته اند و صرفا به دلیل نبود ابزارهای ایرانی در گذشته مطرح شده بودند که با حضور کیوردچی و سایر ابزارهای تخصصی، خیلی زود از بازار حذف خواهند شد.»

در مسیر توسعه برند قصد دارید چه ویژگی هایی به کیوردچی اضافه کنید؟
«ما در ماه گذشته و پس از ارائه خدمت تولید عکس با هوش مصنوعی برای محتوای تولید شده با همش مصنوعی کیوردچی، امکان استخراج کلمات پر جستجو در یوتیوب و آپارات را برای یوتیوبر های فارسی زبان به کیوردچی اضافه کردیم. در ادامه و در هفته های پیش رو، اطلاعات مربوط به میزان جستجو و سختی کلمه کلیدی به کیورد ریسرچ گوگل اضافه خواهد شد.
همچنین خدمات ویژه اینستاگرام را توسعه خواهیم داد.
استفاده از هوش مصنوعی استنتاجی (GPT O1) برای تولید مایند مپ (ساختار محتوایی-سئویی وب سایت) نیز برای اولین بار در دنیا توسط کیوردچی عرضه خواهد شد که به نوع خود انقلابی در صنعت SEO است.»

در زمینه کیورد ریسرچ فارسی، چه روندهای جدیدی را در بازار مشاهده کرده‌اید و چگونه قصد دارید با آن‌ها هماهنگ شوید؟
«روند ها همان مسیر جستجوی کاربران هستند و تغییر محسوسی نداریم، صرفا با ورود هوش مصنوعی مولد به موتورهای جستجو، زمین بازی تغییر می کند و کاربران در دنیا نوع جستجوی متفاوت تری را انجام‌خواهند داد و انتظاراتشان از موتورهای جستجو تغییر خواهد کرد. ابزار ما نیز طبیعتا وظیفه استخراج و نظم دهی به دیتاهای جستجوهای کاربران را دارد و واضح است اطلاعات متفاوت تری را استخراج خواهد کرد، شاید از موتورهای جستجوی تخصصی کالا یا اطلاعات استخراج شده از موتور جستجوی بینگ (که مرجع استفاده searchGPT است).

چگونه می‌خواهید صحت و دقت داده هایی که به کاربران ارائه می‌دهید را در آینده حفظ و بهبود ببخشید؟
«ما متعهد هستیم که داده‌های معتبر ارائه دهیم. این تعهد، اصلی‌ترین وظیفه ماست. هیچ داده‌ای که از نظر اعتبار و دقت تأیید نشده باشد، وارد سیستم ما نمی‌شود. اگر چالشی در این زمینه وجود داشته باشد، ما به طور مداوم درگیر حل آن هستیم.»

او در پایان خاطرنشان کرد:
«تمام این تلاش‌ها برای این است که داده‌ای که امروز به مشتری ارائه می‌دهیم، از داده روز قبل دقیق‌تر باشد. این استاندارد ماست و ما همیشه برای تحقق آن تلاش می‌کنیم.»

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا