کیتکت گوشیهارو سایلنت کرد! روکش جدیدی که سیگنال موبایل رو قطع میکنه

کیتکت پاناما یک روکش با نسخه محدود ساخته که لحظهی معروف «شکستن» این برند را به یک تجربهی بدون تلفن همراه تبدیل میکند.
به گزارش توسعه برند؛ این بستهبندی که با همکاری Ogilvy Colombia توسعه یافته، از فناوری قفس فارادی استفاده میکند تا وقتی یک دستگاه داخل روکش قرار میگیرد، بهطور موقت سیگنالهای گوشی هوشمند را قطع کند.
با قرار گرفتن دستگاه درون روکش، تماسها، اینترنت موبایل، بلوتوث و GPS از کار میافتند. در نتیجه مردم یک راهکار فیزیکی پیدا میکنند تا از کشش دائمی اعلانها فاصله بگیرند.
این ایده بر پایهی پلتفرم قدیمی و طولانیمدت کیتکت با عنوان «Have a Break» (یک استراحت کن) شکل گرفته؛ با این تفاوت که روکش، بخشی از خودِ تجربه است و فقط یک ظرف/بستهبندی برای محصول محسوب نمیشود.
طراحی این روکش شامل لایههای فلزی رسانا، پوشش پلیپروپیلن، لایه پلیاستر و مس است. همچنین یک سازوکار آببندی هم توسعه داده شده تا سیگنال دستگاه را ایزوله کند.
“”توسعه برند را در بله و سروش پلاس دنبال کنید””
اوگیلووی میگوید بستهبندی برای کاهش/تضعیف سیگنالهای RF، قدرت سیگنال شبکه سلولی و ایزولاسیون الکترومغناطیسی آزمایش شده است. این روکش همچنین طوری طراحی شده که قابل استفاده مجدد باشد؛ طول عمر تقریبی آن یک سال است و در پایان عمر میتوان آن را برای بازیافت جدا کرد.

کیم وایگل، مدیر بازاریابی نِستله در آمریکای مرکزی، گفت: این ابتکار «فقط به گفتنِ “Have a Break” محدود نمیشود؛ بلکه افراد را با یک ابزار فیزیکی توانمند میکند تا واقعاً به آن برسند.»
این کمپین در رویدادهای مختلفی مثل یک نمایشگاه فناوری، یک کنسرت و یک پردیس دانشگاهی در پاناما معرفی شده است.