برندهای خارجی

پورشه به مرسدس بنز و بی‌ام ‌و پیوست

پورشه شرکت خودروسازی آلمانی، ۲۹ درصد افت فروش ۹ ماهه در چین را ثبت کرد و در گزارش نتایج ضعیف‌تر در این کشور به مرسدس بنز و بی‌ام ‌و پیوست.

به گزارش پایگاه خبری توسعه برند به نقل از ایسنا، رکود در چین، بزرگترین بازار خودروی جهان، بر نتیجه کلی تاثیر گذاشت و فروش جهانی با ۷ درصد کاهش به ۲۲۶ هزار و ۲۶ دستگاه در ژانویه تا سپتامبر رسید. مصرف‌کنندگان چینی تمایلی به هزینه کردن برای کالاهای لوکس ندارند زیرا رشد اقتصادی متزلزل ناشی از بحران املاک در این کشور است.

طبق گزارش رویترز، در میان مدل‌ها، خودروی اسپرت پانامرا و سدان الکتریکی باتری‌دار تایکان، به‌ترتیب ۲۰ درصد و ۵۰ درصد، به ویژه در چین، بیشترین افت را داشتند.

دتلف فون پلاتن، عضو هیئت مدیره پورشه اظهار کرد که سال ۲۰۲۴ سالی چالش‌برانگیز برای ماست که در برخی موارد دسترسی به محصول محدود است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا