برندهای ایرانی

پایان همکاری ۹ ساله سرآوا و ایوند

پس از ۹ سال حضور فعال در ساختار سهامداری ایوند، شرکت سرمایه‌گذاری سرآوا به طور کامل از این پلتفرم خارج شد. این تصمیم در پی مذاکرات سازنده و با هدف تمرکز بر فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری اتخاذ شده است.

به گزارش توسعه برند؛ ایوند نخستین پلتفرم اطلاع‌رسانی برای رویدادها، همایش‌ها، سمینارها، کارگاه‌های تخصصی و کنفرانس‌‌های کشور است که فرآیند ثبت‌نام آنلاین را تسهیل می‌کند. سالانه بیش از ۱۴ هزار رویداد حضوری و مجازی بر بستر ایوند برگزار می‌شود.

طی سه سال گذشته، این ششمین خروج موفق سرآوا از پورتفولیوی سرمایه‌گذاری خود است. پیش‌تر سرآوا از ساختار سهامداری گروه دیجی‌کالا، هزاردستان (کافه‌بازار و دیوار)، علی‌بابا، الوپیک و نوار در یک توافق برد برد خارج شد.

شرکت سرآوا به‌عنوان یکی از سرمایه‌گذاران پیشرو در اکوسیستم استارتاپی ایران، همواره تلاش داشته است با حمایت از کسب‌وکارهای خلاق و آینده‌دار، سهمی در رشد و توسعه فضای نوآوری کشور داشته باشد. در همین راستا، سرآوا افتخار داشت طی یک دهه‌ی گذشته، در تمامی فراز و فرودها و حتی در دوران شیوع کرونا که برگزاری رویدادهای حضوری به پایین‌ترین سطح خود رسیده بود، در کنار تیم پرتلاش ایوند حضور داشته باشد و با استفاده از تجربیات و منابع خود، به پیشرفت و بالندگی این استارتاپ کمک کند.

اکنون با توجه به تغییرات راهبردی در استراتژی آینده‌ی سرآوا و نیز دستیابی ایوند به سطحی از بلوغ کسب‌وکار که نیازمند رویکردهای جدید برای رشد و سرمایه‌گذاری‌های آتی است، تصمیم بر این شد تا سهام سرآوا در ایوند واگذار شود.

سرآوا به دستاوردهای مشترک با ایوند افتخار می‌کند و از تلاش‌های ارزشمند تمامی اعضای تیم ایوند در طول این همکاری صمیمانه سپاسگزار است. امیدواریم ایوند در ادامه مسیر رشد خود، با بهره‌گیری از تیم حرفه‌ای و خلاقش، به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کند و نقش موثرتری در توسعه خدمات نوین در حوزه رویدادها و مدیریت برنامه‌های حضوری و آنلاین ایفا نماید.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا